Jeg har netop fået snuppet en boks fra Play i tolden, men lader den bare ryge retur. Så skulle de gerne bare returnere pengene til mit kort, ligesom de gjorde sidst. Den metode kan man jo så bare bruge, til den ryger igennem :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg er blevet snuppet hver ENESTE gang, men har derfor så også kun prøvet 4-5 gange i alt. Og ofte har der været tale om en enkelt skive og på ingen måde store pakker. Amazon FTW!
Er kun blevet fanget 2 gange - én gang med Monsters, Inc. på blu-ray som jeg betalte og så har jeg denne måned fået snuppet en bluse. Klikkede på "order not received" inde hos play, men virkede ikke korrekt og nu kan man ikke vælge det fordi der gik så lang tid fra jeg burde have modtaget ordren til post-dk var færdig med at chikanere og endelig gav besked om at det var dem der havde pakken.
Den burde være gået retur nu, men har ikke hørt fra play endnu, selvom de plejer automatisk at refundere beløb for pakker de får retur.
Nu har jeg både Pacific og Alien boksen på vej, så håber sgu det går, for de er noget dyrere andre steder.
YES! Apropos Alien, så har jeg OMSIDER fået fat i Charles de Lauzirika - GENIET bag udgivelser som Alien Quadrilogy (også den nye BD-udgivelse), Blade Runner 5-disc, Kingdom of Heaven 4-disc, Gladiator Extended osv. osv. Satser på snart at kunne lave et interview med ham om det mangeårige arbejde på Alien-udgivelsen til Filmz TV :-)
#3391 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3392 The Insider 14 år siden
#3393 elwood 14 år siden
#3394 chronaden 14 år siden
Jeg har lavet hundredevis af handler derinde , nogle helt oppe på ting til 1100kr, uden problemer.
#3395 chandler75 14 år siden
#3396 The Insider 14 år siden
#3397 elwood 14 år siden
#3398 McPeter 14 år siden
Den burde være gået retur nu, men har ikke hørt fra play endnu, selvom de plejer automatisk at refundere beløb for pakker de får retur.
Nu har jeg både Pacific og Alien boksen på vej, så håber sgu det går, for de er noget dyrere andre steder.
#3399 McPeter 14 år siden
#3400 The Insider 14 år siden