Meget bedre end sit rygte, hvad billedsiden angår. Ja, det er et mørkt tonet billede og det fejler absolut intet. Jeg har aldrig været den helt store fan af filmen, men billedet hjælper på vej som aldrig før og det er synd, at Michael Mann er gået væk fra at skyde på film.
Sound of Music
Jeg skulle bare have et "lille kig". Men når Rodger & Hammersteins musik fylder rummet med vellyd som aldrig før, så bliver det et meget langt kort klip. Den film bliver aldrig flottere i fremtiden, så slå bare til nu og bliv i godt humør i juledagene.
Modern Times Har lige fået set denne og det er næsten en dødssynd ikke at købe udgaven fra Park Studios. Chaplin filmene kan nu ses i en tilstand, som burde være med til at åbne en ny filmverden op for nye generationer. Så stor filmkunst, at man aldrig mangler lyden af tale. Hvad afholder mig? Criterion udgiver denne i næste uge og formentlig i endnu bedre transfer og med masser af ekstramateriale.
#3401 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3402 The Insider 14 år siden
#3403 elwood 14 år siden
#3404 The Insider 14 år siden
#3405 elwood 14 år siden
#3406 The Insider 14 år siden
#3407 Notional 14 år siden
#3408 The Insider 14 år siden
#3409 elwood 14 år siden
#3410 filmz-Myrepip 14 år siden
Last of the Mohicans
Meget bedre end sit rygte, hvad billedsiden angår. Ja, det er et mørkt tonet billede og det fejler absolut intet. Jeg har aldrig været den helt store fan af filmen, men billedet hjælper på vej som aldrig før og det er synd, at Michael Mann er gået væk fra at skyde på film.
Sound of Music
Jeg skulle bare have et "lille kig". Men når Rodger & Hammersteins musik fylder rummet med vellyd som aldrig før, så bliver det et meget langt kort klip. Den film bliver aldrig flottere i fremtiden, så slå bare til nu og bliv i godt humør i juledagene.
Modern Times
Har lige fået set denne og det er næsten en dødssynd ikke at købe udgaven fra Park Studios. Chaplin filmene kan nu ses i en tilstand, som burde være med til at åbne en ny filmverden op for nye generationer. Så stor filmkunst, at man aldrig mangler lyden af tale. Hvad afholder mig? Criterion udgiver denne i næste uge og formentlig i endnu bedre transfer og med masser af ekstramateriale.