Gravatar

#3491 MouseMickey 14 år siden

#3489 Ser det ikke ud til. BDLive.dk
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#3492 filmz-Myrepip 14 år siden

"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#3493 Benway 14 år siden

#3492 Ser godt ud. Den må jeg næsten får anskaffet mig på et eller andet tidspunkt.

Videodrome er sammen med Naked Lunch min yndlings Cronenberg-film. Ah de gode gamle dage hvor han var virkelig, virkelig bindegal. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3494 filmz-Myrepip 14 år siden

#3493 Absolut en mulighed næste gang :)
Gravatar

#3495 filmz-Myrepip 14 år siden

Hvis der skulle være en potential fan af Decep ... undskyld Inception, så er dette bæverens anmeldelse af den nye blu-ray skive.

Desværre er Anders And udgaven vist ikke med som ekstra materiale.
Gravatar

#3496 filmz-Myrepip 14 år siden

Og så er blu-ray.com ude med deres take på min yndlingsudgivelse for året, The Promise: The Darkness on the Edge of Town Story

Må i øvrigt konstatere, efter at have gennemlyttet original albummet vel 1000 gange, at den remasterede udgave er EN FRYD! Det album har altid været tynget af en "dyne", som simpelthen holdt musikken i skak fra at bryde igennem. Især Max Weinbergs trommer har på Prove it All Night været underligt potensløse.

Men nu ... har jeg i nogle dage trykket den i bund i min bil og formentlig blevet rystet på hovedet af adskillige gange og kvaliteten er, som kvaliteten skulle have været dengang. Helt i top. Fantastisk at få sit yndlings Bruce album opdateret 32 år efter udgivelsen til en langt bedre lyd.

Springsteen is sometimes dismissed by the intelligentsia for being too facile for his own good, but anyone with half a brain (and that unfortunately leaves some critics in the dust) will realize after wending their way through this incredible set that Springsteen has something that too few in any line of work have: absolute integrity.
Gravatar

#3497 McPeter 14 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3498 McPeter 14 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3499 rockysds 14 år siden

BFI fortsætter deres Ozu-udgivelser med to dobbeltpakker mere:
Good Morning/I Was Born But... og Equinox Flower/There Was a Father i januar.

Og så udgiver de også Barbet Schroder anden spillefilm, The Valley (Obscured By Clouds), i februar sammen med en trio af hans kortfilm. Mere Néstor Almendros på blu-ray. Whoo!

Ashes and Diamonds, The Bicycle Thieves og Les Diaboliques udkommer fra Arrow i marts.

Oversigt over Gaumonts planer for 2011. Jeg håber, de fortsætter med hyppige inkluderinger af engelske undertekster. De to tidlige Chabrol-titler bliver i øvrigt arbejdet på i samarbejde med Criterion, som formentligt udgiver dem selv ca. samtidig i løbet af efteråret.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3500 El vez 14 år siden

Jeg kender ikke sitet men...

50" Samsung full HD tv, Samsung BD afspiller og 8 film til 8k:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=616069&ut...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: