#3540 Well, jeg vil blot være høflig og gøre opmærksom på den :) Heller ikke min kop te, selvom den nok får en chance til, fordi mesteren trods alt har været indeover. Der må sgu være noget gemt et sted.
#3541 Fair nok, der er jo andre mennesker end mig i verden, og jeg er sikker på, at nogle af dem sætter pris på informationen. Keep up the good work, sir. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Ermek Tursunov's Kelin is a beautiful, incredibly moving film, one of the very best to be released on Blu-ray in 2010. It is an instant epic. If you are in a mood to see something different, give Kelin a chance. I guarantee you won't be disappointed. The Blu-ray disc herein reviewed, courtesy of French distributors Emylia, looks and sounds terrific. It is also Region-Free. VERY HIGHLY RECOMMENDED.
Og det er da da en grund til, damn der er mange ringe film :P De to enete jeg gerne ville have (Equilibrium og District 13) er to elendige releases, begge mangler HD audio og Equilibrium er enda i forkert aspect. Fanme pivringe ...
ps. hvorfor ffaaaan skriver amazon ikke hvilke lydspor der er på skiverne? Det kan da ikke være så svært...
#3541 filmz-Myrepip 14 år siden
#3542 evermind 14 år siden
#3543 filmz-Myrepip 14 år siden
#3544 gi-jones 14 år siden
#3545 Steffan Rasmussen 14 år siden
#3546 gi-jones 14 år siden
#3547 filmz-Myrepip 14 år siden
Blu-Ray anmeldelse 5 af 5
Ermek Tursunov's Kelin is a beautiful, incredibly moving film, one of the very best to be released on Blu-ray in 2010. It is an instant epic. If you are in a mood to see something different, give Kelin a chance. I guarantee you won't be disappointed. The Blu-ray disc herein reviewed, courtesy of French distributors Emylia, looks and sounds terrific. It is also Region-Free. VERY HIGHLY RECOMMENDED.
#3548 filmz-Myrepip 14 år siden
[url=
Absolut ikke det mindst bøssede outfit, jeg har set Douglas Fairbanks optræde i!
#3549 El vez 14 år siden
http://www.amazon.co.uk/gp/search/ref=pe_13031_227...
#3550 OxxY 14 år siden
Og det er da da en grund til, damn der er mange ringe film :P De to enete jeg gerne ville have (Equilibrium og District 13) er to elendige releases, begge mangler HD audio og Equilibrium er enda i forkert aspect. Fanme pivringe ...
ps. hvorfor ffaaaan skriver amazon ikke hvilke lydspor der er på skiverne? Det kan da ikke være så svært...