Gravatar

#3541 filmz-Myrepip 14 år siden

#3540 Well, jeg vil blot være høflig og gøre opmærksom på den :) Heller ikke min kop te, selvom den nok får en chance til, fordi mesteren trods alt har været indeover. Der må sgu være noget gemt et sted.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#3542 evermind 14 år siden

#3541 Fair nok, der er jo andre mennesker end mig i verden, og jeg er sikker på, at nogle af dem sætter pris på informationen. Keep up the good work, sir. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3543 filmz-Myrepip 14 år siden

:)
Gravatar

#3544 gi-jones 14 år siden

Jeg sætter pris på den :) Synes sgu det er en glimrende film, som det faktisk er længe siden jeg har set.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3545 Steffan Rasmussen 14 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3546 gi-jones 14 år siden

Sjovt. Jeg har lige set den netop nu :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3547 filmz-Myrepip 14 år siden

Kelin Trailer

Blu-Ray anmeldelse 5 af 5

Ermek Tursunov's Kelin is a beautiful, incredibly moving film, one of the very best to be released on Blu-ray in 2010. It is an instant epic. If you are in a mood to see something different, give Kelin a chance. I guarantee you won't be disappointed. The Blu-ray disc herein reviewed, courtesy of French distributors Emylia, looks and sounds terrific. It is also Region-Free. VERY HIGHLY RECOMMENDED.
Gravatar

#3548 filmz-Myrepip 14 år siden

The Black Pirate, verdens første to-strip Tecnicolor film fra 1926, kommer på blu-ray i denne måned fra Kino.

[url=

Absolut ikke det mindst bøssede outfit, jeg har set Douglas Fairbanks optræde i!
Gravatar

#3549 El vez 14 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3550 OxxY 14 år siden

El vez (3549) skrev:
Blu-Rays til under £7,
http://www.amazon.co.uk/gp/search/ref=pe_13031_227...

Og det er da da en grund til, damn der er mange ringe film :P De to enete jeg gerne ville have (Equilibrium og District 13) er to elendige releases, begge mangler HD audio og Equilibrium er enda i forkert aspect. Fanme pivringe ...

ps. hvorfor ffaaaan skriver amazon ikke hvilke lydspor der er på skiverne? Det kan da ikke være så svært...

Skriv ny kommentar: