Tak, men jeg ved fornøjelsen har været på jeres side :) 2-3 uger fra at miste førlighed da jeg fik operationen. Smertefri første uge derefter, men så gik det ned ad bakke og fik en MR-scanning nummer to i forgårs for at konstatere, om jeg skulle opereres igen. Men ryggen har været i kraftig bedring i denne uge og har været ude og gå min første korte tur for et par dage siden og det har været fantastisk. Mødte en kvinde på Center for Rygkirurgi, som havde fået tre diskusprolapser og 25 cm metal ind i røgsøjlen, som nu skulle skiftes ud. Så priser man sig trods alt lykkelig. Helbred er, bortset fra familie, alt.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Dejligt at høre at der i det mindste er bedring i ryggen. Det er jo som et afsnit af House det her! Du må finde en eller anden vicodin-afhængig, empati-manglende sociopatisk diagnostiker, der lige kan fortælle dig, at det hele bare er fordi du slugte en tinsoldat som barn eller et eller andet.. :)
Og ja, det minder om programmet med Jason Watt, der var i fjernsynet her i onsdags eller torsdags, hvor han møder en gut, der havde det noget værre end ham, hvor han siger "nåh ja, hvad har jeg så at pylre over" :) En forståelig reaktion :)
Håber det går vel og at du slipper for en operation mere..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#3591 Slettet Bruger [1456604968] 14 år siden
#3592 cansi 14 år siden
http://www.blu-ray.com/news/?id=5739
#3593 HonoDelLoce 14 år siden
Nice :) I hvert fald 1'eren glæder jeg mig til :)
#3594 gi-jones 14 år siden
Halleluja! Jeg håber de laver en kæmpe monster-edition med noget nyt og spændende ekstramateriale.
#3595 Bruce 14 år siden
#3596 gi-jones 14 år siden
#3597 Bruce 14 år siden
#3598 HonoDelLoce 14 år siden
#3599 Bruce 14 år siden
#3600 HonoDelLoce 14 år siden
Dejligt at høre at der i det mindste er bedring i ryggen. Det er jo som et afsnit af House det her! Du må finde en eller anden vicodin-afhængig, empati-manglende sociopatisk diagnostiker, der lige kan fortælle dig, at det hele bare er fordi du slugte en tinsoldat som barn eller et eller andet.. :)
Og ja, det minder om programmet med Jason Watt, der var i fjernsynet her i onsdags eller torsdags, hvor han møder en gut, der havde det noget værre end ham, hvor han siger "nåh ja, hvad har jeg så at pylre over" :) En forståelig reaktion :)
Håber det går vel og at du slipper for en operation mere..