Faktisk var jeg lige inde og lure de 10 indlæg du har lavet de sidste par dage, og INGEN af dem lignede noget jeg nogensinde har set en ny bruger laver før :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#3600 Jeg har nedtrappet morfin piller (øv, de var ellers gode!) og klarer mig nogle dage helt uden nu. Jeg er optimist nu og det har jeg ikke været i 19 måneder, så er super glad.
Watts situation er godt nok sørgelig. Men den mand er et fantastisk menneske, ellers havde han ikke klaret det så langt og så, på ydersiden, flot.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#3605 Tak :) Og nej, faktisk ikke. Den har undgået mit 2D øje! Det undrer mig dog ikke, at nogle har problemer hermed. Jeg er spændt på, om vi vil kunne se nogle konsekvenser over tid, når folk har "forbrugt" 3D i en lang periode.
Jeg så Narnia i 3D og jeg måtte tage mig i 50 gange at tage solbrillerne af og se billedet med lys og farver. De lyse sekvenser kunne lige gå an, men de mørke var noget juks. Jeg tvivler på, at vi får 4000 lumens projektorer i hjemmet de første par år. Kunne man bare lave brillerne med klart glas, så ville det hjælpe en del.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Og skulle nogle have misset linket i #3595, så er den mindre interessante nyhed den, at Ringenes Herre extended edition er på vej i år på blu-ray.
Hurrah! Så kan jeg ENDELIG få dem set igen. Var så dum at love mig selv ikke at se dem igne før de kom i extended bluray. Var lige lovlig optimistisk på hvornår det var.
#3601 gi-jones 14 år siden
#3602 Bruce 14 år siden
Watts situation er godt nok sørgelig. Men den mand er et fantastisk menneske, ellers havde han ikke klaret det så langt og så, på ydersiden, flot.
#3603 Bruce 14 år siden
Der var angivet r'er som endelse i nutid altså? :D
#3604 HonoDelLoce 14 år siden
Det er s'gu rart at høre, du er optimistisk.. Det er en af de bedste måder at hjælpe sig selv på (ja, velkommen til kollektivet ! :P)
Og enig mht. Watts.. Fik helt ondt af ham, da operationen ikke lykkedes :(
#3605 Thomsen 14 år siden
LOL! :-) Ja, det ville unægteligt være et særsyn. Velkommen tilbage. Du har været savnet.
Jeg går ud fra, at du har set denne artikel om en af dine kæpheste?: http://jp.dk/nyviden/article2305301.ece
#3606 gi-jones 14 år siden
#3607 Bruce 14 år siden
#3608 Bruce 14 år siden
Jeg så Narnia i 3D og jeg måtte tage mig i 50 gange at tage solbrillerne af og se billedet med lys og farver. De lyse sekvenser kunne lige gå an, men de mørke var noget juks. Jeg tvivler på, at vi får 4000 lumens projektorer i hjemmet de første par år. Kunne man bare lave brillerne med klart glas, så ville det hjælpe en del.
#3609 Bruce 14 år siden
#3610 OxxY 14 år siden
Hurrah! Så kan jeg ENDELIG få dem set igen. Var så dum at love mig selv ikke at se dem igne før de kom i extended bluray. Var lige lovlig optimistisk på hvornår det var.