Gravatar

#3631 Bruce 14 år siden

#3630 Set ud fra et givent øjebliksbillede, dannet på baggrund af diverse aktion / reaktion begivenheder, så ser jeg det som overvejende selvvalgt :) Man er jo netop et produkt af sine erfaringer, gode som dårlige oplevelser undervejs og erfaringer gør en klogere, selv om man sagtens kan træffe beslutninger på bagrund heraf, som vil være forkerte i en anden situation. Jeg vil sige, at det er landskab domineret af kaos teori , som man ikke skal gøre sig så meget umage om at dechiffrere og finde orden i :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3632 HonoDelLoce 14 år siden

So we agree to let it be ! ;)

Vil nu med glæde tage den en anden dag, skulle emnet dukke op igen ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3633 Bruce 14 år siden

#3632 Jeg skal ikke kunne afvise det. Jeg kan læse at January Jones har droppet hendes fyr Jason Tudekiks.
Gravatar

#3634 HonoDelLoce 14 år siden

Så må du lige google hendes nummer ! :) If you don't, I will! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3635 Bruce 14 år siden

555-5555
Gravatar

#3636 HonoDelLoce 14 år siden

Områdenr? :P
Gravatar

#3637 Bruce 14 år siden

55
Gravatar

#3638 Bruce 14 år siden

Godt nyt til klassiker elskerne. Manchurian Candidate, originalen fra 1962, kommer på blu-ray til maj. Desværre indtil videre en Best Buy exclusive titel, men så kommer den da senere.

Link
Gravatar

#3639 Bruce 14 år siden

Gravatar

#3640 Tenebrae 14 år siden

#3639: det er så bare ærgerligt, at den skandinaviske BD af City of Life and Death er i 1.77:1 og ikke i det korrekte 2.35:1-format.

http://www.atlanticfilm.se/showMovie.aspx?id=2335
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com

Skriv ny kommentar: