Ja, det er egentlig også underligt nok, at jeg endnu ikke har fået set den endnu.. Er ellers ret vil med Ray's musik, og Foxx som skuespiller..
Det er i øvrigt det samme med Walk The Line.. (Meget) glad for Johnny Cash og ret glad for Joaquin Phoenix som skuespiller, men har endnu ikke set filmen.. Den har jeg dog fået købt :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Min kæreste er også ret meget efter mig, for jeg sætter jævnt tit noget Johnny Cash på i stuen (så det kan høres over hele huset ;) ) når der ryddes op eller gøres rent eller lignende. Så kommer kommentaren "det burde forbydes indtil du har set filmen!"
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Fornuftig pige! Ret deprimerende med de fornuftige tøser jeg hører nogle af mine filminteresserede venner har kidnappet og endda også med filminteresser. Havde der fandtes en sådan mutation af kvindekønnet i min ungdom ... hvilken lykke.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Men jeg har en teori om, at interessen hele tiden har lagt latent i hendes underbevidsthed.. Der skulle bare et lille skub til før det gik op for hende ! :)
Det er i øvrigt det samme med fodbold.. :)
Men når nu du må "undvære", så er det jo betryggende at vide at du selv opdrager din datter lige så godt, så den nye generation filmelskende fyre også har en chance ! ;)
#3628 Jeg er "selvvalgt" undværende, så jeg anser min situation som "nærmest lykkelig'ish". Det kan jo som som alt andet koges ned til et kynisk spørgsmål om prioriteter, behov, for og imod og vel ikke mindst af "af skade bliver man klog" konceptet og derfor skærer alle kvinder fordomsfuldt over en kam :) Min datter skal jeg dog nok gøre mit til bliver en ganske fornuftig pige :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Men spørgsmålet er jo hvor "selvvalgt" det egentlig er, når nu det bunder i oplevelser.. Men det er nok en længere debat om det underbevidste og de psykologiske aspekter i ens hverdag ! Og det er jeg slet ikke kvalificeret (=frisk nok) til ! :D
Men så længe du er glad ved dit/dine valg, så er det jo langt det vigtigste! :)
Og det lyder godt, angående din datter :) Der er håb for fremtiden !:)
#3621 Bruce 14 år siden
#3622 HonoDelLoce 14 år siden
Ja, det er egentlig også underligt nok, at jeg endnu ikke har fået set den endnu.. Er ellers ret vil med Ray's musik, og Foxx som skuespiller..
Det er i øvrigt det samme med Walk The Line.. (Meget) glad for Johnny Cash og ret glad for Joaquin Phoenix som skuespiller, men har endnu ikke set filmen.. Den har jeg dog fået købt :)
#3623 Bruce 14 år siden
#3624 HonoDelLoce 14 år siden
Min kæreste er også ret meget efter mig, for jeg sætter jævnt tit noget Johnny Cash på i stuen (så det kan høres over hele huset ;) ) når der ryddes op eller gøres rent eller lignende. Så kommer kommentaren "det burde forbydes indtil du har set filmen!"
#3625 Bruce 14 år siden
#3626 HonoDelLoce 14 år siden
Det har nu krævet meget opdragelse ;)
Men jeg har en teori om, at interessen hele tiden har lagt latent i hendes underbevidsthed.. Der skulle bare et lille skub til før det gik op for hende ! :)
Det er i øvrigt det samme med fodbold.. :)
#3627 Bruce 14 år siden
#3628 HonoDelLoce 14 år siden
Men når nu du må "undvære", så er det jo betryggende at vide at du selv opdrager din datter lige så godt, så den nye generation filmelskende fyre også har en chance ! ;)
#3629 Bruce 14 år siden
#3630 HonoDelLoce 14 år siden
Men spørgsmålet er jo hvor "selvvalgt" det egentlig er, når nu det bunder i oplevelser.. Men det er nok en længere debat om det underbevidste og de psykologiske aspekter i ens hverdag ! Og det er jeg slet ikke kvalificeret (=frisk nok) til ! :D
Men så længe du er glad ved dit/dine valg, så er det jo langt det vigtigste! :)
Og det lyder godt, angående din datter :) Der er håb for fremtiden !:)