Jeg overvejer Vinyan og Martyrs på BD. Jeg kan godt lide gyser- horror film, men sætter store krav for kvaliteten, eftersom jeg synes netop den genre er præget af ufattelig meget lort. Udfra hvad jeg kan læse mig til i anmeldelser på blu-ray.com, så ser disse ud til at være seværdige. Kan nogen give lidt input?
Hvis du en dag kommer forbi Billund, må du gerne få min Vinyan BD med hjem!! Mage til lort skal man da lede længe efter!! Jeg noterede mig selv anmelderens navn på blu-ray.com forleden. Jeg ku' ikke være mere uenig.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#3744 Hehe :) Jeg kan se, der er to BD udgivelser og den ene i forkert aspect ratio, men du henviser vist til selve filmen :) Jeg sidder og ser mandens reviews igennem og kan se, jeg er meget enig med ham omkring ratings af film, så jeg tror, jeg trods alt vil give filmen en chance :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
MGM har været på hælene i lang tid og deres BD udgivelser har ikke været på toppen, sammenlignet med den kvalitet som Sony, Fox og Criterion har kunnet levere. Dette er således en topnyhed, hvis MGM's store bagkatalog nu kommer i "gode hænder" og bliver håndteret som det guld det er.
Herligt!!!
Jeg kan læse, at Sony tidligere HAR været involveret.. Ved du, om det så er dem, der har stået for de Bond-film, der er udkommet? For de af dem, jeg har set (alle Sean Connery's) har jeg da været ovenud tilfreds med? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Alle Bond film blev behandlet af Lowry Digital over en lang kontinuerlig periode. Alle Bond film er forlængst klar og formentlig alle i tip top stand. Det var kun grundet MGMs krise man stoppede for flere film på markedet.
Jeg mente også nok at have læst engang, at alle filmene sådan set var "restaureret" ..
Here's hoping they will out soon then! :) Jeg stoppede med at købe flere, efter jeg havde købt Connery's, da min kæreste en dag sagde "tror du egentlig ikke de allesammen en dag kommer i en eller anden lækker sampak?" ... She got me there!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#3741 JannikAnd 14 år siden
#3742 Bruce 14 år siden
#3743 JannikAnd 14 år siden
#3744 wiseguy 14 år siden
Hvis du en dag kommer forbi Billund, må du gerne få min Vinyan BD med hjem!! Mage til lort skal man da lede længe efter!! Jeg noterede mig selv anmelderens navn på blu-ray.com forleden. Jeg ku' ikke være mere uenig.
#3745 Bruce 14 år siden
#3746 Bruce 14 år siden
MGM har været på hælene i lang tid og deres BD udgivelser har ikke været på toppen, sammenlignet med den kvalitet som Sony, Fox og Criterion har kunnet levere. Dette er således en topnyhed, hvis MGM's store bagkatalog nu kommer i "gode hænder" og bliver håndteret som det guld det er.
Herligt!!!
#3747 HonoDelLoce 14 år siden
Jeg kan læse, at Sony tidligere HAR været involveret.. Ved du, om det så er dem, der har stået for de Bond-film, der er udkommet? For de af dem, jeg har set (alle Sean Connery's) har jeg da været ovenud tilfreds med? :)
#3748 Bruce 14 år siden
#3749 HonoDelLoce 14 år siden
Here's hoping they will out soon then! :) Jeg stoppede med at købe flere, efter jeg havde købt Connery's, da min kæreste en dag sagde "tror du egentlig ikke de allesammen en dag kommer i en eller anden lækker sampak?" ... She got me there!
#3750 Bruce 14 år siden