The Hut har super gode tilbud på ældre BFI-blu-rays. Over 70% besparelser på ting som Comrades, Bill Douglas Trilogy, Privilege, Pasolini-filmene, Jane Arden-filmene, Saturday Night Sunday Morning, The Loneliness of the Long Distance Runner og det fantastiske Kenneth Anger-set "Magick Lantern Cycle".
Og gratis fragt.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Var det ikke nogenlunde samme historie med DVD'erne... at Extended var overlegen billedemæssigt?
Joh, extended dvd'erne er meget flottere, og vidst enda specielt på fellowship. Så tror de har brugt samme udgave til bluray transferet. Så der er håb endnu for EE.
Så mangler vi bare at de klemmer dem ned på 1 disk, en barebone menu, 5gigabyte DTS-HD 5.1 lydspor, lidt undertekster og så 45 gigabyte tilbage til filmen. Det giver 25.5 mbit/s average for 4 timers film hvilket burde være rigeligt hvis de ellers laver et ordenlig transfer og encoder den ordenligt. Ikke noget dobbelt bluray pjat, der er en grund til vi har 50giga til rådighed på en disk.
Men det er WB så det ender nok med 2 diske og en crappy encodning :\
Jeg kan heller ikke finde de nævnte titler. specielt tilbud man skal have link for at få frem? Og egentlig lidt underligt du havde tid til at skrive titlerne men ikke smide linket, det sidste havde vel da været hurtigere? (ikke for at brokke mig :p)
#3861 chronaden 14 år siden
yeah, ved jeg godt, men skulle de extendede netop ikke være et helt nyt transfer?
#3862 rockysds 14 år siden
Og gratis fragt.
#3863 McPeter 14 år siden
Så må jeg vel bare bide i det sure æble og købe den dyre - havde nu håbet på et tilbud. :-)
#3864 OxxY 14 år siden
Joh, extended dvd'erne er meget flottere, og vidst enda specielt på fellowship. Så tror de har brugt samme udgave til bluray transferet. Så der er håb endnu for EE.
Så mangler vi bare at de klemmer dem ned på 1 disk, en barebone menu, 5gigabyte DTS-HD 5.1 lydspor, lidt undertekster og så 45 gigabyte tilbage til filmen. Det giver 25.5 mbit/s average for 4 timers film hvilket burde være rigeligt hvis de ellers laver et ordenlig transfer og encoder den ordenligt. Ikke noget dobbelt bluray pjat, der er en grund til vi har 50giga til rådighed på en disk.
Men det er WB så det ender nok med 2 diske og en crappy encodning :\
#3865 wiseguy 14 år siden
har ikke tid til at linke
#3866 McPeter 14 år siden
#3867 OxxY 14 år siden
#3868 Steffan Rasmussen 14 år siden
The Crazies
The Road
#3869 Steffan Rasmussen 14 år siden
#3870 MMB 14 år siden