Gravatar

#3871 lyspunkt 14 år siden

30,000 Leagues Under The Sea / Mega Shark Vs. Giant Octopus / Mega Piranha kr.90

Om det er et fantastisk tilbud eller en advarsel vil jeg lade være op til den enkelte.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#3872 HonoDelLoce 14 år siden

lyspunkt (3871) skrev:
30,000 Leagues Under The Sea / Mega Shark Vs. Giant Octopus / Mega Piranha kr.90

Om det er et fantastisk tilbud eller en advarsel vil jeg lade være op til den enkelte.

Eeeeeeeeeeeeeej, så er det region a! BUUUUH!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3873 McPeter 14 år siden

#3871 - har lige købt MS vs GO og MP på dvd hos play for ca. 30kr/stk. :-) Godt nok ikke blu-ray, men alligevel glæder jeg mig. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3874 rockysds 14 år siden

Et kig på Fox Pathés franske udgivelser i juni.

Nogle titler der allerede er annonceret i Storbritannien og USA, men også:
Hustons "The Misfits", Wilders "Some Like it Hot" og Fords "The Horse Soldiers"!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3875 Bruce 14 år siden

#3874 Meget spændende!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3876 Bruce 14 år siden

The Duel på blu-ray 24. maj!!!
Gravatar

#3877 Benway 14 år siden

Fritz Langs "Der Tiger von Eschnapur" og "Das indische Grabmal" står til at komme på dvd til april fra MoC. Udgivelserne ser lovende ud, men jeg er enormt skuffet over, at det tilsyneladende ikke bliver på blu-ray. Jeg har allerede en ret god dvd-udgivelse med dem, og de ville virkelig gøre sig godt på BD.

http://eurekavideo.co.uk/moc/catalogue/der-tiger-v...
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3878 Bruce 14 år siden

#3877 Fear not!

We're releasing these two Fritz Lang films on DVD-only in April 2011 and we're hoping for a stupendous new HD restoration to be completed in 2012 for subsequent Blu-ray release (if we're lucky) in late 2012.

The DVDs are among the nicest looking DVDs we've ever released. They look stunning, which is why we're not waiting! Thanks!
Gravatar

#3879 Benway 14 år siden

#3878 Suverænt. Det var dog herlige nyheder. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3880 Bruce 14 år siden

#3879 De ser dæleme også godt ud, de billeder, så forstår godt, hvis du ikke har lyst til at vente :) Den ryger jeg også på!

Og husk også:

http://www.blu-ray.com/movies/Boudu-Saved-From-Dro...

... er remaket Down and Out in Beverly Hills ;)

Skriv ny kommentar: