Fritz Langs "Der Tiger von Eschnapur" og "Das indische Grabmal" står til at komme på dvd til april fra MoC. Udgivelserne ser lovende ud, men jeg er enormt skuffet over, at det tilsyneladende ikke bliver på blu-ray. Jeg har allerede en ret god dvd-udgivelse med dem, og de ville virkelig gøre sig godt på BD.
#3882 Filmene er stilmæssigt ekstrem kunstige, men det er et bevidst valg fra Langs side, som bestemt ikke sigtede efter realisme, og det forhindrer dem ikke i at være enormt underholdende. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#3888 - Men hvorfor ingen screenshots fra 1923-udgaven? For shame blu-ray.com. ;)
#3889 - Der er også en almindelig dobbeltdiskudgave kun med 1956-udgaven. Men ja lidt træls at man skal hente en limited udgave hjem (med 3 dvd'er) for at få begge film. Indtil videre i hvert fald.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#3881 Benway 14 år siden
Jeg har allerede denne ret gode dvd-box-udgivelse af Langs indiske film (som nu er udgået) så jeg venter tålmodigt på BD'en, når den kommer. 7 9 13.
#3882 Patriarch 14 år siden
God griner med de vide mennesker med sko-sværte i hovedet. Det havde ellers været godt på Blu-ray. :D
#3883 Benway 14 år siden
#3884 Patriarch 14 år siden
#3885 Bruce 14 år siden
http://eerik.sinikiir.ee/Rififi.jpg
#3886 Bruce 14 år siden
#3887 Benway 14 år siden
[url= klip fra filmen[/url]
#3888 Bruce 14 år siden
#3889 chronaden 14 år siden
Vil den komme i en mere affordable udgave? :P
#3890 rockysds 14 år siden
#3889 - Der er også en almindelig dobbeltdiskudgave kun med 1956-udgaven. Men ja lidt træls at man skal hente en limited udgave hjem (med 3 dvd'er) for at få begge film. Indtil videre i hvert fald.