Stereo Studio har også nogle gode blu-ray på tilbud. De har bl.a. Moon til 70kr, men er der nogen der ved om der er det samme extra materiale som på UK versionen? http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=153...
Nej, den danske Blu-ray har INTET ekstramateriale. Den engelske har to kommentarspor og en række dokumentarer. Transferet på den danske udgivelse er heller ikke helt så godt... det er glimrende, jovist, men der opstår indimellem lidt banding.
Jeg har opdaget at man skal være meget opmærksom på lydsporene på de billige blu-rays. JEg har et par stykker der kun har DD 5.1 og det er altså uacceptabelt.
Tak Insider - så venter jeg på den falder lidt yderligere hos play. Så den til filmfestivallen sidste eller forrige år hvor instruktøren fortalte om den og ville gerne høre kommentar sporet.
#3998 - hvordan hænger det sammen med at altid er så dyrt i Danmark? De er jo først blevet billige nu - og når udgivelsen alligevel er lavet hvorfor så udgive en særlig dårlig udgave i Danmark til samme pris?
Et andet eksempel er City of Life & Death hvor de i den europæiske version har fucket både billede og lyd op i forhold til den internationale. Skandaløst.
#3998 - hvordan hænger det sammen med at altid er så dyrt i Danmark? De er jo først blevet billige nu - og når udgivelsen alligevel er lavet hvorfor så udgive en særlig dårlig udgave i Danmark til samme pris?
Et andet eksempel er City of Life & Death hvor de i den europæiske version har fucket både billede og lyd op i forhold til den internationale. Skandaløst.
#3991 McPeter 14 år siden
De har bl.a. Moon til 70kr, men er der nogen der ved om der er det samme extra materiale som på UK versionen?
http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=153...
#3992 Notional 14 år siden
#3993 The Insider 14 år siden
#3994 OxxY 14 år siden
#3995 McPeter 14 år siden
#3996 evermind 14 år siden
#3997 x marks the spot 14 år siden
Ja, det var fedt at Duncan Jones stillede sig til rådighed efter filmen, og der var tid til en kort Q&A og høre lidt om hans fremtidsplaner.
Det er irriterende, at de danske billig-BD-udgaver til 50,- skimper på både lyd og ekstra-materialet. Gør det dog ordentligt, for syv sytten da.
#3998 OxxY 14 år siden
Jeg ved godt det er sørgeligt, men kvalitet koster nu engang :)
#3999 McPeter 14 år siden
#4000 Steffan Rasmussen 14 år siden
Det kan jeg så afvise er sket. Se indlæg #3786