#3998 - hvordan hænger det sammen med at altid er så dyrt i Danmark? De er jo først blevet billige nu - og når udgivelsen alligevel er lavet hvorfor så udgive en særlig dårlig udgave i Danmark til samme pris?
Jeg tror ikke jeg forstår hvad du mener. Min pointe var at mange af de billige udgivelser var billige netop fordi der ikke er lagt det store arbejde i dem. Hvis man vil have All the Bells and Whistles må man betale for dem, det er vel ikke så underligt?
Udvalgte lækkerier fra de franske studio afdelinger fra august til og med december
The Guns of Navarone The Caine Mutiny Hair New York, New York Miller's Crossing Chariots of Fire The Name of the Rose The Right Stuff A Streetcar Named Desire Meet Me in St. Louis
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#4003 Jeg har ikke råd til alle disse fristende sager, der dukker op for tiden. Har lige set den nye Criterion Amarcord-trailer og "kom" til at bestille den på BD. Christ, jeg er let at lokke. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#4001 McPeter 14 år siden
#4002 OxxY 14 år siden
Jeg tror ikke jeg forstår hvad du mener. Min pointe var at mange af de billige udgivelser var billige netop fordi der ikke er lagt det store arbejde i dem. Hvis man vil have All the Bells and Whistles må man betale for dem, det er vel ikke så underligt?
#4003 Bruce 14 år siden
The Guns of Navarone
The Caine Mutiny
Hair
New York, New York
Miller's Crossing
Chariots of Fire
The Name of the Rose
The Right Stuff
A Streetcar Named Desire
Meet Me in St. Louis
#4004 Benway 14 år siden