Gravatar

#4001 McPeter 14 år siden

Fair nok, men de har stadig ikke TrueHD 7.1 lydsporet på.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4002 OxxY 14 år siden

McPeter (3999) skrev:
#3998 - hvordan hænger det sammen med at altid er så dyrt i Danmark? De er jo først blevet billige nu - og når udgivelsen alligevel er lavet hvorfor så udgive en særlig dårlig udgave i Danmark til samme pris?

Jeg tror ikke jeg forstår hvad du mener. Min pointe var at mange af de billige udgivelser var billige netop fordi der ikke er lagt det store arbejde i dem. Hvis man vil have All the Bells and Whistles må man betale for dem, det er vel ikke så underligt?
Gravatar

#4003 Bruce 14 år siden

Udvalgte lækkerier fra de franske studio afdelinger fra august til og med december

The Guns of Navarone
The Caine Mutiny
Hair
New York, New York
Miller's Crossing
Chariots of Fire
The Name of the Rose
The Right Stuff
A Streetcar Named Desire
Meet Me in St. Louis
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4004 Benway 14 år siden

#4003 Jeg har ikke råd til alle disse fristende sager, der dukker op for tiden. Har lige set den nye Criterion Amarcord-trailer og "kom" til at bestille den på BD. Christ, jeg er let at lokke. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4005 MMB 14 år siden

Er det Scorseses New York, New York?
Gravatar

#4006 zombieman 14 år siden

Jeg har fået taxi driver på blu ray idag og folk kan godt begynde og glæde sig for den tar sig satme godt ud WOW
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#4007 Bruce 14 år siden

Undgå denne. Melodramatisk middelmådighed og endnu engang en blu-ray.com anmeldelse, der var i skoven.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4008 rockysds 14 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4009 Thomsen 14 år siden

#4008 - Kino har i øvrigt sagt, at de *ikke* har BD-rettighederne til Stalker, så måske er der chance for en Criterion-udgave af den.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4010 Benway 14 år siden

#4009 Det ville være fantastisk. :) Den trænger gevaldigt til en ordentlig udgivelse.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: