Sidder og forsøger at sende filmforslag til kundeservice (Rasmus), som mangler i Axels katalog, så man forhåbentlig kan få dem med også inden weekenden er ovre.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Tror hellere jeg må stoppe for i dag. Det var sgu lidt en overvindelse at give over 200,- for en enkelt film, men jeg har tjekket og den fås ikke billigere, fordi vore kære Criterion venner jo nægter at sælge deres film uden for USA.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Har købt en Criterion BD - Seven Samurai. Glæder mig sgu til at få den film set.
Heldige, kodefri svin! :) Men glæd dig til filmen, den er intet mindre end fantastisk! Og i det mindste har jeg da Criterion-udgaven (genudgivelsen) på DVD.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har også netop lige genset min Criterion-udgave af Seven Samurai sammen med et par venner. En udsøgt fornøjelse selvom det kun var på DVD. Kan desværre ikke se deres skod-regionslåste blu-ray. :-(
I morgen ("senere i dag" for ordkløverne) annoncerer Criterion juli måneds titler. Jeg krydser lemmer for, at det er i denne måned, at Jean Vigos "Zéro de conduite" offentliggøres. Den blev (formentlig) annonceret allerede i starten af januar i forbindelse med Criterions nytårs hints.
Heldige, kodefri svin! :) Men glæd dig til filmen, den er intet mindre end fantastisk! Og i det mindste har jeg da Criterion-udgaven (genudgivelsen) på DVD.
Du skal være velkommen til at stikke næsen forbi Århus og lade dine øjne kærtegne dyret ved lejlighed :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#4041 Bruce 14 år siden
#4042 Bruce 14 år siden
#4043 gi-jones 14 år siden
Har købt en Criterion BD - Seven Samurai. Glæder mig sgu til at få den film set.
#4044 Bruce 14 år siden
#4045 gi-jones 14 år siden
#4046 evermind 14 år siden
#4047 McPeter 14 år siden
#4048 Takfornu 14 år siden
#4049 JannikAnd 14 år siden
#4050 gi-jones 14 år siden