Og det er både frustrerende og heldigt, at jeg ikke har en kodefri BD-afspiller. Jeg havde købt SÅ mange titler - og fået SÅ store problemer med min bankrådgiver!!! :)
Jeg har faktisk ikke værdsat min kodefrie afspiller så meget som jeg havde forventet. Jovist det er da rart kun at have den ene, til de gamle dvd-film, men næsten alle min BD'er er sgu fra Europa alligevel...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har faktisk ikke værdsat min kodefrie afspiller så meget som jeg havde forventet. Jovist det er da rart kun at have den ene, til de gamle dvd-film, men næsten alle min BD'er er sgu fra Europa alligevel...
Den kodefri del var bare bonus fra mig. Jeg ÆÆLSKER min Oppo, og med den extra farvekontrol står alting bare *CHA CHING* på skærmen. Men det er nu engang lækkert man ikke behøver bekymre sig om hvor tingene kommer fra.
Masters of Cinema-udgivelser i juni: Cæur fidèle (Epstein) Pigs and Battleships + Stolen Desire (Imamura)
Criterion-udgivelser i juli: Beauty and the Beast - upgrade High and Low - upgrade Life During Wartime Léon Morin, Priest The Music Room (!!!) Naked - upgrade
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
"Naked" er bestemt også formidabel. Det er lidt synd, at David Thewlis så sjældent bliver brugt ordenligt, for han er fantastisk, når det en gang imellem sker.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#4051 Bruce 14 år siden
#4052 evermind 14 år siden
Lige for at være sikker: Snakker vi om den lille, røde hest igen?
Lige for at være sikker: Snakker vi om vejret eller gi-jones?
#4053 OxxY 14 år siden
#4054 Outbound Sith 14 år siden
Og det er både frustrerende og heldigt, at jeg ikke har en kodefri BD-afspiller.
Jeg havde købt SÅ mange titler - og fået SÅ store problemer med min bankrådgiver!!! :)
Fox Mulder
#4055 gi-jones 14 år siden
#4056 OxxY 14 år siden
Den kodefri del var bare bonus fra mig. Jeg ÆÆLSKER min Oppo, og med den extra farvekontrol står alting bare *CHA CHING* på skærmen. Men det er nu engang lækkert man ikke behøver bekymre sig om hvor tingene kommer fra.
#4057 rockysds 14 år siden
Cæur fidèle (Epstein)
Pigs and Battleships + Stolen Desire (Imamura)
Criterion-udgivelser i juli:
Beauty and the Beast - upgrade
High and Low - upgrade
Life During Wartime
Léon Morin, Priest
The Music Room (!!!)
Naked - upgrade
#4058 Benway 14 år siden
#4059 Bruce 14 år siden
#4060 Benway 14 år siden
"Naked" er bestemt også formidabel. Det er lidt synd, at David Thewlis så sjældent bliver brugt ordenligt, for han er fantastisk, når det en gang imellem sker.