Woot @ Ben Hur! Og Blues Brothers på BD! Og nogen der har set Once Upon i region A til fornugige penge? Syntes den lå i over 200 sidst jeg kiggede, hvilket er over min smærtegrænse for en film jeg allerede ejer et par gange :P
Glæder mig til BFI's restaurering af Great White Silence om Scotts ekspedition til Sydpolen. Fantastisk billedkvalitet, hvor en del af filmen er dateret fra 1910-1912.
Indtil da kan man nyde [url= of the Antarctic[/url]
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Var umiddelbart ked af karakteren 3/5 i video kvalitet og jeg ærgrer mig da over, at der åbenbart ikke er lavet en ny master eller brugt to skiver til de 271 minutter. Når det så er sagt, så ser alle screenshots faktisk ret ok ud og jeg kan ikke få øje på noget edge enhancement i disse, så jeg tror nok, jeg skal komme igennem den rimelig tilfreds :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
- Cul-de-Sac, Roman Polanski - Battle of Algiers, Gillo Pontecorvo - If..., Lindsay Anderson - The Killing, Stanley Kubrick - Opheus, Jean Cocteau - THE COMPLETE JEAN VIGO!!!!
Holy mother fucker! Samtlige udgivelser skal hjem til Jannik.
#4171 OxxY 14 år siden
#4172 Bruce 14 år siden
Indtil da kan man nyde [url= of the Antarctic[/url]
#4173 Bruce 14 år siden
Var umiddelbart ked af karakteren 3/5 i video kvalitet og jeg ærgrer mig da over, at der åbenbart ikke er lavet en ny master eller brugt to skiver til de 271 minutter. Når det så er sagt, så ser alle screenshots faktisk ret ok ud og jeg kan ikke få øje på noget edge enhancement i disse, så jeg tror nok, jeg skal komme igennem den rimelig tilfreds :)
#4174 JannikAnd 14 år siden
- Cul-de-Sac, Roman Polanski
- Battle of Algiers, Gillo Pontecorvo
- If..., Lindsay Anderson
- The Killing, Stanley Kubrick
- Opheus, Jean Cocteau
- THE COMPLETE JEAN VIGO!!!!
Holy mother fucker! Samtlige udgivelser skal hjem til Jannik.
#4175 Bruce 14 år siden
#4176 rockysds 14 år siden
#4177 JannikAnd 14 år siden
#4178 Thomsen 14 år siden
#4179 Benway 14 år siden
#4180 JannikAnd 14 år siden