Herligt! Jeg har aldrig set en udgave af Papillon med god billedkvalitet, så det skal være mig en fornøjelse at opleve dens geografiske settings, som det her er beskrevet.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#4183 - Jo men, problemet er jo at æstetikerne ikke rigtig er udkommet på BD. Jeg glæder mig dog meget til udgivelsen af Offret i juli! Derudover er jeg ikke så meget format-fetishist, Spejlet bliver nok ikke så meget bedre, når den engang udkommer på blu-ray.
--
Den eneste Tarkovskij-film jeg stadig ikke ejer er Nostalghia - nogen der ved hvor man få fat i den? Der findes et glimrende DVD-rip et sted, men jeg tror stadig ikke helt det yder den retfærdighed. Og nogen der iøvrigt ved om man kan få fat i en dvd-version af Sokurovs "The Lonely Voice of Man"?
Nej, men Criterion udgiver da netop også BD???
Jeg er ligeledes lettere frustreret over, at der er mange "derude", der mangler at ramme HD-markedet. Og det er da også grunden til, at jeg endnu køber mange DVD'er. Jeg kan dog ikke forestille mig andet end, at netop "Offret" blir fantastisk i HD. Det er Sven Nykvist, mand! Jeg ejer samtlige Tarkovskij-film på DVD, inklusiv "Nostalghia". Den er mildest talt i forfærdelig kvalitet og vel egentlig den film, der figurer højest på min ønskeliste over opgraderinger.
"Lonely Voice of Man" er ikke til at opstøve. Pt. er jeg "kun" i besiddelse af følgende Sokurov:
- "Russian Ark" - "Moloch" - "Mother and Son" (tæt på Tarkovskij klasse) - "Alexandra" - "The Sun" (eksisterer også på BD)
#4191 Bruce 14 år siden
Herligt! Jeg har aldrig set en udgave af Papillon med god billedkvalitet, så det skal være mig en fornøjelse at opleve dens geografiske settings, som det her er beskrevet.
#4192 Slettet Bruger [693029259] 14 år siden
#4193 Bruce 14 år siden
#4194 Steffan Rasmussen 14 år siden
#4195 JannikAnd 14 år siden
Jeg er ligeledes lettere frustreret over, at der er mange "derude", der mangler at ramme HD-markedet. Og det er da også grunden til, at jeg endnu køber mange DVD'er. Jeg kan dog ikke forestille mig andet end, at netop "Offret" blir fantastisk i HD. Det er Sven Nykvist, mand! Jeg ejer samtlige Tarkovskij-film på DVD, inklusiv "Nostalghia". Den er mildest talt i forfærdelig kvalitet og vel egentlig den film, der figurer højest på min ønskeliste over opgraderinger.
"Lonely Voice of Man" er ikke til at opstøve. Pt. er jeg "kun" i besiddelse af følgende Sokurov:
- "Russian Ark"
- "Moloch"
- "Mother and Son" (tæt på Tarkovskij klasse)
- "Alexandra"
- "The Sun" (eksisterer også på BD)
#4196 Bruce 14 år siden
#4197 JannikAnd 14 år siden
#4198 Bruce 14 år siden
EDIT DER VAR DEN!!! Tak :D
http://www.planetaxel.com/productDetails/705105266...
#4199 JannikAnd 14 år siden
#4200 Bruce 14 år siden
Commancheros i Cinemascope, ja tak
Solaris