Gravatar

#4391 Antlion 14 år siden

Sært. Nu er det ikke, fordi filmene tiltaler mig specielt, men jeg havde da håbet på at kunne få en så godt som perfekt "BD-tester". :(
Gravatar

#4392 Bruce 14 år siden

#4391 Masterformatet er i 2K, så det vil aldrig komme i nærheden af reference, hvis man skal se på forudgående udgivelser der teknisk "ligner". Reference titel, så vil jeg anbefale Sound of Music.

1
2
3
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4393 El vez 14 år siden

Urgh :(
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4394 Antlion 14 år siden

Tja, der hersker nok blot et intuitivt håb om teknisk perfektion, når der er at tale om en gigant-titel som "LOTR".

"The Sound of Music" har jeg endnu ikke fået set på BD, men ellers er mine foretrukne reference-titler "Baraka" og "The Thin Red Line", hvilke også er enestående film.

"Cars" og andre Pixar-film skulle også være ideelle?
Gravatar

#4395 Bruce 14 år siden

#4394 Jeg fravælger altid animerede film. Mest fordi de nærmest altid er perfekte, men også fordi de sjældent er visuelt krævende som "organiske" film. Baraka og Thin Red Line er flotte. SoM synes jeg blot har blot den sindssyge skarphed, som meget sjældent forekommer på stort lærred.
Gravatar

#4396 zombieman 14 år siden

Jeg fatter slet ikke hvordan de kan kvaje sig så meget med LOTR.

De har en titel der kan blive en af de største sællerter på Blu. Samtidig tror jeg også det var en titel som ville kunne få skeptikere til at for alvor overgive sig til Blu-Ray. Til jul er både LOTR og Star wars udgivet og når familie danmark er i bilka og handle ind og ser dem køre på diverse fladskærme kunne det give en kæmpe wow effekt.

Det må da komme til at koste dem millioner af knaster det her.

Heldigvis kommer der da så mange andre perler som jeg skal have og havde alligevel tænkt mig og vente, men hvis der havde stået en perfekt LOTR udgivelse på hylden havde det sgu været noget sværere ikke og tage den med til kassen.

Det ender nok med en ommer ligesom med feks Gladiator
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#4397 Bruce 14 år siden

Jeg vil blot foretrække, at filmen på BD repræsenterer den originale og ønskede udgave. Der er dog så umådelig stor forskel på farvenøglen til DVD udgaven, både "den ene" og "den anden" vej, at én af de udgaver må være ekstremt manipuleret.

Jeg husker dog slet ikke, at filmen havde den grønne tone i biografen :(
Gravatar

#4398 MMB 14 år siden

Det eneste jeg husker fra biografen er, at jeg var 8 og havde mareridt om Balrogen bagefter :(
Gravatar

#4399 JannikAnd 14 år siden

Filmen havde bestemt IKKE den grønne tone i biffen. Jeg er muligvis lettere farveblind, men jeg så altså 'Fellowship' seks gange i biffen og mindes overhoved ikke at have set en Matrix-farvenøgle. Bvadr!
Gravatar

#4400 Antlion 14 år siden

Seks gange! Var den go'? :)

Skriv ny kommentar: