Nej det var jeg faktisk ikke :) Jeg så den meget hurtigt på vej hjem fra jobbet og ville blot kopiere den ind i tråden og det er først nu, jeg ser, at det er ironi fra RAH's side :) Men pyha, det gør mig mere rolig :) Undskyld ulejligheden!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Hehe nu er de så begyndt og gå over til og sige at movie titlen har grønt tint i Fellowship of the ring.
Just for a moment, assume that Jackson and Lesnie WANTED that green tint to the snow, sky and mist. Assume that it was selectively applied to just those scenes. Why on earth would Jackson and Lesnie selectively apply a green tint to the title as well? Why? What artistic statement is made there?
The green tint has got to be a mistake. It's the only explanation that makes sense.
Det er blevet min nye joke tråd 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hvis noget så ud som om det var hvidt, men tallene viste bare en eller to tal forkert, ville de brokke sig.
nu er det jo ikke ligefremt noget der "ser ud som om det var hvidt" de brokker sig over :p Men interresant om der kommer noget officielt om det. Jeg venter alligevel med køb til de lige falder en bitte smule i pris.
#4481 Bruce 14 år siden
#4482 filt 14 år siden
#4483 elwood 14 år siden
Just for a moment, assume that Jackson and Lesnie WANTED that green tint to the snow, sky and mist. Assume that it was selectively applied to just those scenes. Why on earth would Jackson and Lesnie selectively apply a green tint to the title as well? Why? What artistic statement is made there?
The green tint has got to be a mistake. It's the only explanation that makes sense.
Det er blevet min nye joke tråd 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4484 gi-jones 14 år siden
#4485 Bruce 14 år siden
#4486 Bruce 14 år siden
http://www.hometheaterforum.com/forum/thread/30181...
#4487 elwood 14 år siden
Hvis noget så ud som om det var hvidt, men tallene viste bare en eller to tal forkert, ville de brokke sig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4488 OxxY 14 år siden
nu er det jo ikke ligefremt noget der "ser ud som om det var hvidt" de brokker sig over :p Men interresant om der kommer noget officielt om det. Jeg venter alligevel med køb til de lige falder en bitte smule i pris.
#4489 Patriarch 14 år siden
#4490 OxxY 14 år siden