Gravatar

#4491 HonoDelLoce 14 år siden

OxxY (4490) skrev:
Definer billig :p boksen ligger i under 500 på amazon. Men der er endnu ikke en "skrabet" udgave uden alle extra dvd'erne.

Og vi er 100% sikre på at der er danske subs på de engelske udgivelser af LOTR EE? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4492 Patriarch 14 år siden

HonoDelLoce (4491) skrev:
Og vi er 100% sikre på at der er danske subs på de engelske udgivelser af LOTR EE? :)

Ja, det var også det jeg tænkte.

Med "billig" mente jeg billigere end her i DK.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4493 HonoDelLoce 14 år siden

Er der i øvrigt nogen herinde der ved noget om at det der gratis fragt på amazon.co.uk til Danmark, hvis man handler for over 25£ er annulleret? Eller hvordan det i så fald virker.. ?

EDIT: Nevermind, fandt ud af at man lige skulle ændre leveringsmetoden :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4494 elwood 14 år siden

Jeg overdrev blot deres reaktion, jeg tog ikke udgangspunkt i det som de kommenteret direkte på, men bare deres tilgang til det hele, jeg har aldrig hørt om folk der bruger dropper tool for at se RGB værdierne i et screencap fra en film, for at konstatere hvad farven er.

Og det virker også til det er hvad Mr. Harris tænker, sådan læser jeg det umiddelbart.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4495 Bruce 14 år siden

Udgivelsen i Danmark og Sverige ser ud til at være rykket til 12 juli. Production delays?!?!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4496 Patriarch 14 år siden

Det kan være et godt tegn (for danskere).
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4497 elwood 14 år siden

En fra UK skriver på bluray.com

I got my discs today and I have been dreading looking at fotr because of all the screen caps. After looking at the main scenes of concern it has really confused me. In the prologue, at the misty mountains, the clouds are White. The title of The Fellowship Of The Ring is white. The shire looks as vibrant as ever and the sky is blue and those clouds are White. Saruman and gandalfs hair and beard are grey/White like they should be. That cap of the hobbits and aragorn just before they get to weathertop looks nowhere near as dark or green as the cap shown on here. The White screen when frodo wakes up is an off white like the theatrical is. The longshot of them walking in the snow doesn't look like the caps either. It just looks a little bit bluer than the theatrical. The scene that everyone seems to love where the ring is laying in the snow, the snow is White. So I'm really confused. Maybe it's my setup. I'm using a 42" philips LCD tv and a LG blu-ray player. I really couldn't be more happier with it. The detail and depth are incredible. It really has never looked this good before. I think you all should look at the discs YOURSELVES before you judge it and refuse to buy it because I personally think you will be missing out just because of what you saw on the Internet. I also can't believe how incredible Rivendell looks as well. I really can't see warners doing a disc exchange program after viewing it myself.

Hmmm the plot thickens... eller også er dte blot de andre som har overdrevet, og hans er den nøjagtige samme.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4498 Thomsen 14 år siden

Jeg så nogle screenshots et sted, hvor præcis det samme billede fra filmen var taget henholdsvis v.h.a. VCL og Quicktime, og der var en tydelig forskel: VCL-billedet så meget mere grønt ud end det fra Quicktime.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4499 Bruce 14 år siden

The Egyptian -BD

Twilight Time er et nyt label, som er gået i samarbejde med Fox om at udgive en del af det bagkatalog, som Fox ikke selv har planer om. Bagved står restaurerings ekspert Nick Redman. Der bliver IKKE tale om priser på 10-20$ men $40 stk. Dertil kommer, at det indtil videre bliver limited editions på 3000 stk. og distribueret via Screen Archives. Der er altså tale om en betragtelig udskrivning, men det er et initiativ der ikke kan prises højt nok. Og regner man den mulige omsætning ud, set i relation til hensigten om at levere topklasse billed og lyd, så er prisen faktisk lav.

Første film er The Egyptian (139 minutter) instrueret af Michael Curtiz (Casablanca, The Adventures of Robin Hood) med Jean Simmons, Victor Mature, Gene Tierney, Michael Wilding, Bella Darvi, Peter Ustinov og Edmund Purdom. Musik af Alfred Newman, Bernard Herrmann. Restaureret af samme team som restaurerede The Robe

Filmen er fra 1954, 2.55:1 Cinemascope.

Artikel: http://www.blu-ray.com/news/?id=6728
Køb: http://www.screenarchives.com/title_detail.cfm/ID/...

Klip:
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4500 Michael Andersen 14 år siden

#4499 Den model har restaurering af filmmusik kørt efter i mange år, og jeg tror også den bliver svaret på hvorfor nedenstående dommedagsprofeti ikke går i opfyldelse :)

Bruce (4098) skrev:
Og så et heads up til denne fine artikel om det som nærmest kan betegnes som en dommedagsprofeti inden for film. En "The Road" agtig situation, hvor selvmord nærmest er en velsignelse og sidste udvej.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: