#4551 Godt at høre. Noget af dialogen kan godt være ret svær at få fat på. Formidabel film selvom jeg næsten er tilbøjelig til at undgå den lidt, eftersom den stadig har så stærk en virkning på mig. :) Forøvrigt toppede den fornyeligt Time Outs liste som som den bedste britiske film nogensinde.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Har desværre lige måttet annullere min ordre på Don't Look Now :( Nye screenshots viser, at filmen simpelthen er en fiasko på BD. Billedet er befængt med mærkelig støj :(
Har desværre lige måttet annullere min ordre på Don't Look Now :( Nye screenshots viser, at filmen simpelthen er en fiasko på BD. Billedet er befængt med mærkelig støj :(
Og LOTR: The fellowship of the tint, fortsætter, næste emne er at folk begynder at sige at Itunes Digital versionen ikke har det nu "berygtede" green tint, som folk snakker om.
Men jeg har bare svært ved og tro at der skulle være to forskellige udgaver uden, en fejl version ( som er folks ynglings teori) og så en rigtig udgave.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4551 Thomsen 14 år siden
Ser ud til, at de endeligt har gjort det rigtigt mht. lydsporet. Og så er der for én gangs skyld også inkluderet engelske undertekster.
#4552 Benway 14 år siden
#4553 Bruce 14 år siden
#4554 Bruce 14 år siden
[url=
#4555 Benway 14 år siden
#4556 Bruce 14 år siden
#4557 Bruce 14 år siden
http://www.landofwhimsy.com/archives/2011/07/1070-...
#4558 JannikAnd 14 år siden
#4559 elwood 14 år siden
En bruger har postet disse non mobilephone shots
Men jeg har bare svært ved og tro at der skulle være to forskellige udgaver uden, en fejl version ( som er folks ynglings teori) og så en rigtig udgave.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4560 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"