Det husker jeg egentlig godt ... Det var 3'erens kvaliteter, han rantede så meget om til sommerfesten, ikke? Altså, jeg synes, den er hyggelig nok, men HANS passion for den er jo næsten syg ... :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Skidtet æder resourcer uden lige, syntes tit folk har farveproblemer, eller problemer med aspect ratio, sidst jeg havde det installeret lavede den gøjl med surround sporende som det passede den. Man har ingen kontrol over hvad det program outputter, så at "seriøse" folk bruger det som benchmark for om en Bluray er korrekt eller ej, finder jeg direkte latterligt.
#4541 Bruce 14 år siden
#4542 The Insider 14 år siden
#4543 Bony 14 år siden
#4544 evermind 14 år siden
#4545 OxxY 14 år siden
Skidtet æder resourcer uden lige, syntes tit folk har farveproblemer, eller problemer med aspect ratio, sidst jeg havde det installeret lavede den gøjl med surround sporende som det passede den. Man har ingen kontrol over hvad det program outputter, så at "seriøse" folk bruger det som benchmark for om en Bluray er korrekt eller ej, finder jeg direkte latterligt.
#4546 PredatorX 14 år siden
#4547 Kalle Ferm 14 år siden
#4548 The Insider 14 år siden
http://filmz.dk/film/en-verden-udenfor/blu-ray
#4549 Patriarch 14 år siden
#4550 Kalle Ferm 14 år siden