Gravatar

#4541 Bruce 14 år siden

#4540 Jeg ved han HAR set en film, som er yngre end 3'eren, så det passer ikke mere!!!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4542 The Insider 14 år siden

#4540, han fortalte mig forleden, at han venter på, at man kan købe 3'eren for sig selv på Blu-ray, han er ikke interesseret i de to første.
War. War never changes.
Gravatar

#4543 Bony 14 år siden

Gi-Jones har ganske rigtig nævnt det som sin yndlingsfilm ved flere lejligheder, så den må være god nok.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4544 evermind 14 år siden

Det husker jeg egentlig godt ... Det var 3'erens kvaliteter, han rantede så meget om til sommerfesten, ikke? Altså, jeg synes, den er hyggelig nok, men HANS passion for den er jo næsten syg ... :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4545 OxxY 14 år siden

Foeller (4506) skrev:
Uddyb.

Skidtet æder resourcer uden lige, syntes tit folk har farveproblemer, eller problemer med aspect ratio, sidst jeg havde det installeret lavede den gøjl med surround sporende som det passede den. Man har ingen kontrol over hvad det program outputter, så at "seriøse" folk bruger det som benchmark for om en Bluray er korrekt eller ej, finder jeg direkte latterligt.
Gravatar

#4546 PredatorX 14 år siden

Woohuuu glæder mig fandeme til Jurassic Park! :D og 3'eren er iøvrigt helt ok. Good fun :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4547 Kalle Ferm 14 år siden

Apropos Shawshank på BD - er det simpelthen komplet umuligt at få den med danske undertekster? Synes aldrig jeg er stødt på den.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#4548 The Insider 14 år siden

#4547, nej, den er udkommet herhjemme i Danmark i en udgave, som ligner den engelske på en prik. Anmeldte den for noget tid siden:

http://filmz.dk/film/en-verden-udenfor/blu-ray
War. War never changes.
Gravatar

#4549 Patriarch 14 år siden

Så den på et tidspunkt i Kvickly til 99,- .
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4550 Kalle Ferm 14 år siden

Aha, mange tak for den info! Sjovt jeg aldrig er stødt på den.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: