#4600 Yes jeg har den netop i sigte efter den anmeldelse :) Den er mere detaljeret og skarp end de fleste nye titler. VILDT! Det vil dog være rart, hvis man lige kunne få et parti hjem fra Barnes and Nobles og så til halv pris :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#4599 Nej Night of the Hunter gik igennem. Men jeg ved ikke lige denne gang! Jeg har udset mig 12 titler, som jeg nok vil skære ned til 8 og så bestille af 4 omgange.
#4604 Jeg har også ét! Men tror du ikke, at én stor ordre ryger nemmere i tolden? Og velkommen hjem ... jeg HÅBER på det bedste!!!!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#4599 Nej Night of the Hunter gik igennem. Men jeg ved ikke lige denne gang! Jeg har udset mig 12 titler, som jeg nok vil skære ned til 8 og så bestille af 4 omgange.
#4604 Jeg har også ét! Men tror du ikke, at én stor ordre ryger nemmere i tolden? Og velkommen hjem ... jeg HÅBER på det bedste!!!!
Jeg er skam stadig i USA :) Men jeg er vist sluppet billigt derhjemme. Jeg har hørt, at det er usandsynligt at blive taget i tolden.
#4601 Bruce 14 år siden
#4602 Antlion 14 år siden
Lækkert! Flere Satyajit Ray-film på BD, tak.
#4603 Kruse 14 år siden
#4604 JannikAnd 14 år siden
#4605 Bruce 14 år siden
#4606 JannikAnd 14 år siden
#4607 Bruce 14 år siden
Usandsynligt what?!?!? Også selvom der er meget i en forsendelse?
#4608 JannikAnd 14 år siden
#4609 Bruce 14 år siden
#4610 JannikAnd 14 år siden