Gravatar

#4611 Bruce 14 år siden

#4610 Der er en del som tilbyder gift-wrap, men jeg tror ikke, at det stopper posten fra at kigge indeni. Det gør det ikke med Amazon. Så skal folie pilles af og faktura ud af pakken, så det ligner send fra privat. Hmm så skal pakken måske også være en anden :/
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4612 PredatorX 14 år siden

Det er også ligegyldigt om det er sendt som gave. PestDK kan sagtens med rette kræve told og andre gebyrer alligevel. Hvordan de retmæssigt kan kræve told af forsendelses prisen går dog over min fatteevne.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4613 OxxY 14 år siden

PredatorX (4612) skrev:
Det er også ligegyldigt om det er sendt som gave. PestDK kan sagtens med rette kræve told og andre gebyrer alligevel. Hvordan de retmæssigt kan kræve told af forsendelses prisen går dog over min fatteevne.

Dem der sender gaven har sådan set pligt til at skrive bekløbsværdien på pakken, og hvis de ikke gør så skal modtageren oplyse posten det, det samme gælder hvis posten ikke tror på det beløb der står på pakken.
Gravatar

#4614 PredatorX 14 år siden

OxxY (4613) skrev:
Dem der sender gaven har sådan set pligt til at skrive bekløbsværdien på pakken, og hvis de ikke gør så skal modtageren oplyse posten det, det samme gælder hvis posten ikke tror på det beløb der står på pakken.

Jeps, men der er to ting i det. Afsenderen kan selvfølgelig skrive et meget lavt beløb på, men det er ikke fedt for ham/hende/dem, hvis pakken så går tabt (hvilket de jo ofte gør med tyvagtige postbude rundt omkring). Og selv med et lavt indkøbsbeløb kan du sagtens ende med at at betale rigtigt meget for din pakke, da pestDK smider urimeligt høje behandlings gebyrer på.

thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4615 OxxY 14 år siden

Erm ja, er det ikke åbenlyst? :)

At postdk tager de gebyrer de gør kan vi jo takke dem der indførte loven om toldopkrævnign for. Fordi det er et krav at dem der håndterer pakkerne SKAL lave toldopkrævningen, men samtidigig har de frit slag for at fastsætte et gebyr som de ønsker. Men hvis man køber fra USA kan man jo prøve at få sine ting sent via UPS eller DHL, de opkræver så vidt jeg ved stadig kun 35-50kr i gebyr.
Gravatar

#4616 MMB 14 år siden

The Hannibal Lector Box

Indeholder:
Red Dragon
The Silence of the Lambs
Hannibal

Koster £14,97 på Amazon.co.uk
Gravatar

#4617 IK 14 år siden

Foeller (4616) skrev:
The Hannibal Lector Box

Den mangler Manhunter for hårdt! Klart den bedste af Hannibal-filmene.
Gravatar

#4618 HonoDelLoce 14 år siden

IK (4617) skrev:
Den mangler Manhunter for hårdt! Klart den bedste af Hannibal-filmene.

Ret uenig.. Jeg genså den for meget få uger siden, efter at have genset alle Hopkins-Lector-filmene først.. Og jeg synes helt klart, at Red Dragon er bedre end Manhunter..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4619 Bruce 14 år siden

SE TRAILEREN!!!!!!!!

YES! En klassiker fra 60'erne er ENDELIG kommet på banen og den ser fantastisk ud!

It's a Mad Mad Mad Mad World af Stanley Kramer, optaget på MGM Camera 65/
Ultra Panavision 70 og med Spencer Tracy, Peter Falk, Milton Berle, Sid Caesar, Buddy Hackett, Ethel Merman, Mickey Rooney, Terry-Thomas.

[url= sekvens af Saul Bass[/url]

[url=

[url=

Filmen har været omtalt flittigt igennem mange år på Hometheaterforum og TheDigitalBits, pga. dens to versioner. En roadhouse forestilling på 192 minutter og en nedklippet theatrical på 154 minutter. Hvad vi får her er 159 minutter og det er godt nok for mig. Jeg så filmen i "gamle dage" i enten Kinopalæet eller Falkoner. og den er ganske morsom, hvis man formår at sætte pris på "golden age" humor.

Filmen blev oprindeligt vist i en 70mm kopi i 2.76:1 format. Det er bredt!!! Og filmen på BD er i samme aspect ratio.

Filmen er Wal Mart exclusive, men kan købes på www.bluraysforeveryone.com. Man kan med fordel købe en anden Wal Mart exclusive med, nemlig den originale Taking Pelham 1 2 3, som er den nye LANGT overlegen.
Gravatar

#4620 Bruce 14 år siden

[url= trailer, bruger lavet, til It's a Mad Mad Mad Mad World[/url]

Fuldkommen overdådig detaljegrad!!!

og her.

Skriv ny kommentar: