Fedt - tak for anbefalingen. Skal da i hvert fald kigge nærmere på River Plate og så nok også se om jeg kan opstøve Let There Be Rock hvis den er så god som du siger. :-)
Fedt - tak for anbefalingen. Skal da i hvert fald kigge nærmere på River Plate og så nok også se om jeg kan opstøve Let There Be Rock hvis den er så god som du siger. :-)
Som sagt er den blevet udgivet i dag(!!!!), så jeg skal ikke kunne love, at kvaliteten på udgivelsen er i top, men koncerten i sig selv er helt vild god. :)
Nu er jeg ny i denne tråd og har ikke kigget alle tidligere indlæg igennem, men er der en der ved noget om, hvornår "True lies" gider komme på blu-ray?
So, at last we meet for the first time for the last time.
#4731 McPeter 14 år siden
#4732 MMB 14 år siden
Som sagt er den blevet udgivet i dag(!!!!), så jeg skal ikke kunne love, at kvaliteten på udgivelsen er i top, men koncerten i sig selv er helt vild god. :)
Men ellers var det så lidt. ;)
Let There Be Rock udkom i USA for en månds tid siden. Her er en anmeldelse: http://www.blu-ray.com/movies/AC-DC-Let-There-Be-R...
#4733 Bruce 14 år siden
One album to rule them all: The Promise: The Making of Darkness on the Edge of Town
The Cure Trilogy
Rock'n'Roll Hall of Fame
Stop Making Sense
Black and White Night
#4734 MMB 14 år siden
Ja, den Rock N Roll Hall of Fame skal jeg vist have fat i! :)
P.S. Svar lige i Die Hard tråden...
#4735 MMB 14 år siden
#4736 zombieman 14 år siden
London Calling
Beside you in time
Big four
Cure igen
Who
Og den vi alle skal have
#4737 Åkepool 14 år siden
#4738 Benway 14 år siden
The Rules of the Game (Yes!)