Gravatar

#4801 The Insider 14 år siden

Jeg er nærmest fristet til at bruge Amazon.com. De er langt hurtigere, har langt bedre service, og så har jeg ikke oplevet told hos dem, de sidste 3-4 gange, jeg har bestilt derfra - alle gange har været en del over toldgrænsen. Og selv hvis de BLIVER snuppet af tolden, skal man omtrent af med det samme som hos Axel...
War. War never changes.
Gravatar

#4802 Bruce 14 år siden

Nu er det faktisk ikke så slemt hos Axel alligevel kan jeg se. Hvis man sørger for at lave store bestillinger, så ser Told og Handling ud til at være konstant. Køber man f.eks. 8 Criterion film så er 15 i fragt pr. stk (ikke noget med gram mere!!!) og ca 25 kr. i Told og Handling for alle titler, hvilket er ca 3 kr. stykket.

Det bliver 18 kr oven i f.eks. Complete Jean Vigo til 164, som giver 182. "If" til 152 bliver til 170, så med prisnedsættelsen på titlerne, så er det faktisk billigere nu, ved storkøb.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4803 Bruce 14 år siden

#4801 Jeg så Amazon.com er de eneste, som har Caine Mutiny på BD, så nu har jeg forsøgt mig der. Jeg var også så heldig, at få Deadwood boksen på BD til under 500 kr. på Amazon, udenom tolden.
Gravatar

#4804 JannikAnd 14 år siden

Bruce (4802) skrev:
Nu er det faktisk ikke så slemt hos Axel alligevel kan jeg se. Hvis man sørger for at lave store bestillinger, så ser Told og Handling ud til at være konstant. Køber man f.eks. 8 Criterion film så er 15 i fragt pr. stk (ikke noget med gram mere!!!) og ca 25 kr. i Told og Handling for alle titler, hvilket er ca 3 kr. stykket.

Det bliver 18 kr oven i f.eks. Complete Jean Vigo til 164, som giver 182. "If" til 152 bliver til 170, så med prisnedsættelsen på titlerne, så er det faktisk billigere nu, ved storkøb.
Så nu kan det altså betale sig at købe flere film af gangen hos Axel?
Gravatar

#4805 Bruce 14 år siden

#4804 Som jeg lige kan regne det ud, så ja ... absolut! 14.99 uanset størrelse åbenbart. Tjek screenshot ud, hvor jeg har Red Riding trilogy med i kurven (kun 135!!!), 2 disc og stadig 14.99.

http://img833.imageshack.us/img833/8522/screenhunt...
Gravatar

#4806 JannikAnd 14 år siden

#4805 - Ja, sådan læser jeg det også nu. Det er både godt og skidt. Der er penge at spare, hvis man nøjes med een stor bestilling om måneden, istedet for flere individuelle. Desværre er det ligeledes dyrt at bestille en enkelt film, når man lige har en ekstra sjat penge at spendere. De kræver med andre ord, at man skal være strategisk og TÆNKE, når man bestiller!!! :)

Men når det så er sagt, så havde jeg foretrukket en anden form for rabatordning ved større bestillinger - gratis fragt ved køb over 1000 kr. f.eks. Men men...
Gravatar

#4807 Bruce 14 år siden

#4806 Helt enig! Men nu giver det i det mindste mening, når man har et par måneders Criterions i baghånden :)
Gravatar

#4808 Bruce 14 år siden

Gravatar

#4809 Benway 14 år siden

Anthony Manns glimrende "Man of the West" er på vej på HD. Jeg krydser fingre for, at den kan bane vejen for James Stewart/Mann-filmene "The Naked Spur" og "The Man from Laramie"
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4810 Slettet Bruger [693029259] 14 år siden

Hvordan er det med Apocalypse Now på BD? Jeg synes der var noget snak om billedkvaliteten, men de par anmeldelser, jeg har læst, siger at billedsiden er i top.

Skriv ny kommentar: