Gravatar

#4811 Collateral 14 år siden

#4810: Jeg har også hørt en del onde ord om den, men personligt fandt jeg den meget flot. Bruce vil helt sikkert fortælle dig noget andet :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4812 zombieman 14 år siden

Elgiganten har den store Star wars boks til 689 og gratis fragt det er det billigste jeg har set den til herhjemme og den Engelske udgave er stadig censureret.
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#4813 Collateral 14 år siden

zombieman (4812) skrev:
den Engelske udgave er stadig censureret.

Hvordan ?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4814 MMB 14 år siden

Den engelske har også danske undertekster i hvert fald og er noget billigere. :)
Gravatar

#4815 Collateral 14 år siden

Foeller (4814) skrev:

Den engelske har også danske undertekster i hvert fald og er noget billigere. :)

Lige præcis :)
Gravatar

#4816 zombieman 14 år siden

Da er klippet en skalle ud af attack of the clones for at få en lavere rating
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#4817 Kruse 14 år siden

Så længe at de ikke har censureret i de gode film, så er jeg ligeglad :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4818 Slettet Bruger [693029259] 14 år siden

Det er alligevel ikke meget anderledes, end Lucas' egne tilfældige ændringer. :D
Gravatar

#4819 Collateral 14 år siden

zombieman (4816) skrev:
Da er klippet en skalle ud af attack of the clones for at få en lavere rating

Lyder sært, men tror jeg nu nok jeg klarer mig uden.
Gravatar

#4820 Bruce 14 år siden

utyske (4810) skrev:
Hvordan er det med Apocalypse Now på BD? Jeg synes der var noget snak om billedkvaliteten, men de par anmeldelser, jeg har læst, siger at billedsiden er i top.

Ligner lort!

Den nye udgave
HBO's HDTV udgave

Kom og sig igen, at man har restaureret den film godt til blu-ray. Det er en skandale ifht. hvad der burde være muligt. DNR'et lort!

Der kommer en ny udgave på et tidspunkt uden tvivl! Muligt man har ramt fine farver og har den korrekte aspect ratio, men hvad hjælper det, når detaljegraden er totalt udvasket.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: