Elgiganten har den store Star wars boks til 689 og gratis fragt det er det billigste jeg har set den til herhjemme og den Engelske udgave er stadig censureret.
Hvordan er det med Apocalypse Now på BD? Jeg synes der var noget snak om billedkvaliteten, men de par anmeldelser, jeg har læst, siger at billedsiden er i top.
Kom og sig igen, at man har restaureret den film godt til blu-ray. Det er en skandale ifht. hvad der burde være muligt. DNR'et lort!
Der kommer en ny udgave på et tidspunkt uden tvivl! Muligt man har ramt fine farver og har den korrekte aspect ratio, men hvad hjælper det, når detaljegraden er totalt udvasket.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#4811 Collateral 14 år siden
#4812 zombieman 14 år siden
#4813 Collateral 14 år siden
Hvordan ?
#4814 MMB 14 år siden
Den engelske har også danske undertekster i hvert fald og er noget billigere. :)
#4815 Collateral 14 år siden
Lige præcis :)
#4816 zombieman 14 år siden
#4817 Kruse 14 år siden
#4818 Slettet Bruger [693029259] 14 år siden
#4819 Collateral 14 år siden
Lyder sært, men tror jeg nu nok jeg klarer mig uden.
#4820 Bruce 14 år siden
Ligner lort!
Den nye udgave
HBO's HDTV udgave
Kom og sig igen, at man har restaureret den film godt til blu-ray. Det er en skandale ifht. hvad der burde være muligt. DNR'et lort!
Der kommer en ny udgave på et tidspunkt uden tvivl! Muligt man har ramt fine farver og har den korrekte aspect ratio, men hvad hjælper det, når detaljegraden er totalt udvasket.