#4851, kan ikke tage deres anmeldelse seriøst, når de skriver:
The fluctuations that appeared on the DVDs are also a thing of the past; color is more stable now and better balanced. Remember how the lightsabers' hues sometimes shifted? Not so here.
Som jeg skrev her (og understregede med screenshots), er det slet ikke korrekt. PINLIGT:
Criterion annoncerer decembers måneds katalog senere i dag. Men allerede i nat afslørede de, at Hitchcocks "The Lady Vanishes" er blandt titlerne. Vi kan også forvente Bergmans "Wild Strawberries" og "Y Tu Mamá También".
#4855, helt sikkert! Jeg har ikke set så frygteligt meget endnu, men på lydsiden har jeg været blown away :-) Men jeg er altså temmelig skuffet over billedet. I lange perioder ser det fantastisk ud, men det er for PINLIGT, at man ikke har rettet op på fejlene fra 2004-masterne.
The Lady Vanishes Design for Living Branded to Kill Tokyo Drifter
Umiddelbart er jeg ikke sikker på, at jeg skal have nogle af dem - hvilket måske er godt det samme i december, hvor man som regel har en masse andre udgifter.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
The Lady Vanishes Design for Living Branded to Kill Tokyo Drifter
Svageste måned i år. Men ikke helt overraskende, for Criterion er berygtet for at slutte året stille af. Men det er til gengæld overraskende, at der ikke er fundet plads til titler, de ellers annoncerede ved deres nytårs hint.
#4858 Det kan være, de har besluttet at flytte de mere salgsbare titler til tidligt i det nye år, hvor de formodentlig vil kunne sælge bedre.
True, og det er helt fint - og på en romantisk måde ret solidarisk - at smide en forkølet samling film ud i juletiden. Men det holder ikke, at man ikke udsender annoncerede titler. Måske hvis man er Fox, men ikke Criterion.
#4851 wiseguy 14 år siden
http://www.blu-ray.com/movies/Star-Wars-Blu-ray/14...
#4852 The Insider 14 år siden
The fluctuations that appeared on the DVDs are also a thing of the past; color is more stable now and better balanced. Remember how the lightsabers' hues sometimes shifted? Not so here.
Som jeg skrev her (og understregede med screenshots), er det slet ikke korrekt. PINLIGT:
http://filmz.dk/forum/dvd/star-wars-68503#68
#4853 evermind 14 år siden
#4854 JannikAnd 14 år siden
#4855 wiseguy 14 år siden
Hmm det lyder jo jævnt træls!! Men hvad med lyden? kan du tilslutte dig topkarakteren på det område?
#4856 The Insider 14 år siden
#4857 Benway 14 år siden
The Lady Vanishes
Design for Living
Branded to Kill
Tokyo Drifter
Umiddelbart er jeg ikke sikker på, at jeg skal have nogle af dem - hvilket måske er godt det samme i december, hvor man som regel har en masse andre udgifter.
#4858 JannikAnd 14 år siden
#4859 Benway 14 år siden
#4860 JannikAnd 14 år siden