Gravatar

#4961 Benway 13 år siden

#4960 Spændende. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4962 zombieman 13 år siden

#4960 Fuck jeg håber der kommer en Blu-Ray box de vil ihvertfald passe godt ind hylden sammen med de tre andre Cronenberg Criterion udgivelser
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#4963 JannikAnd 13 år siden

zombieman (4962) skrev:
#4960 Fuck jeg håber der kommer en Blu-Ray box de vil ihvertfald passe godt ind hylden sammen med de tre andre Cronenberg Criterion udgivelser
Usandsynligt. Criterion har ikke udgivet et eneste box-set på BD. Sært nok.
Gravatar

#4964 Thomsen 13 år siden

Én gang skal jo være den første.

De har ladet BRD-boksen udgå på dvd, men samtidigt sagt, at den kommer igen næste år, så der er da i hvert fald en mulighed for, at det bliver deres BD-boks. De har jo fået et par Fassbinder-titler mere i mellemtiden, som de kunne kaste i.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4965 filt 13 år siden

#4963, jeg vil da ellers kalde "Che" og "Yojimbo/Sanjuro" for box-sets? Men du mener måske instruktørbokse?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#4966 zombieman 13 år siden

#4963 & 4965
Og America lost and found
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#4967 JannikAnd 13 år siden

"Che" vil jeg ikke kalde et box-set, og "Yojimbo/Sanjuro" er lidt begrænset. Jeg havde dog glemt alt om "America Lost and Found", og den kommende "Three Colours" er også godkendt. Måske også "Stan Brakhage". Men derudover har CC udgivet et par film på BD, som tidligere har været en del af en samling på DVD. Et par box-set med Dreyer, Fassbinder, Bergman, Teshigahara, Kurosawa, Cassavetes etc. så jeg gerne videreført til BD.
Gravatar

#4968 Castanea 13 år siden

BD box-set med Dreyers og Fassbinders film. O, hvilken frydelig tanke...
Gravatar

#4969 JannikAnd 13 år siden

Slap af, Lorentzen...
Gravatar

#4970 El vez 13 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: