Gravatar

#5031 MMB 13 år siden

wiseguy (5030) skrev:
men de fleste af os har vel allerede "De Utrolige" på DVD

Nej
Gravatar

#5032 Steffan Rasmussen 13 år siden

Foeller (5031) skrev:
Nej

x2
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5033 evermind 13 år siden

Sidst jeg var i Fona på Strøget, kostede den danske BD 150 kr., hvis nogen kan bruge dét til noget?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5034 OxxY 13 år siden

evermind (5033) skrev:
Sidst jeg var i Fona på Strøget, kostede den danske BD 150 kr., hvis nogen kan bruge dét til noget?

har DEN engelsk lydspor?
Gravatar

#5035 Steffan Rasmussen 13 år siden

OxxY (5034) skrev:
har DEN engelsk lydspor?

Altid.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5036 Steffan Rasmussen 13 år siden

Gravatar

#5037 Benway 13 år siden

#5036 Begge meget seværdige film. Særlig Dogtooth synes jeg er fremragende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5038 Collateral 13 år siden

Hvordan er det lige med PlanetAxel og told? Har aldrig bestilt på siden, men har nu fundet en udgivelse som jeg må have den vej. Hjælp?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5039 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden

Der er ingen fare for told, alt sendes indenfor EU, selvom det er amerikanske/canadiske udgivelser. :)
Gravatar

#5040 Collateral 13 år siden

utyske (5039) skrev:
Der er ingen fare for told, alt sendes indenfor EU, selvom det er amerikanske/canadiske udgivelser. :)

Mange tak :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: