De lægger tilgengæld selv moms på prisen (samt porto), så den pris, du ser, bliver som regel ca. 30 % dyrere ved udtjekning.
Ja det opdagede jeg :O Men bestilte nu alligevel. Var simpelthen nødt til at have "Natural Born Killers" i Director's Cut på BD i stedet for den kedelige danske udgave jeg har fået byttet mig til.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Momsen på bluray er ca 4-5% og der er fri fragt ved køb over 25£ og der er ikke risiko for at posten bruger 4 uger på at kigge på ens vare og ellers smide 150krs toldgebyr oveni hvis de mener pundet lige akkurat er nok værd til at varen fra play overstiger 80kr.
Personligt køber jeg en masse bøger til 40-60kr fra play da det går stærkt og de sejler igennem tolden. Blurays mm er stort set altid fra amazon, da man ikke har noget bøvl og man ved hvad tingene koster, og der sjældent går mere end 3-4 dage til man har varen i hånden.
edit: jeg kan jo også tænke mig om og forklare rigtigt. Den engelske moms på bluray film er 20% så amazon lægger bare 5% oveni så vi får dansk moms. Dvs en 10£ bluray kommer til at koste 10.42£ med dansk moms.
Men køber man enkelt-titler til under 80kr så fungerer play altså stadig fremragende. Det kan godt være at der er fri fragt hos amazon, men så skal jeg jo også købe for £25+ hver gang.
#5041 chandler75 13 år siden
#5042 Collateral 13 år siden
Ja det opdagede jeg :O Men bestilte nu alligevel. Var simpelthen nødt til at have "Natural Born Killers" i Director's Cut på BD i stedet for den kedelige danske udgave jeg har fået byttet mig til.
#5043 Steffan Rasmussen 13 år siden
#5044 McPeter 13 år siden
Cars £6.99
Monsters, Inc. £7.99
Fantasia 2000 £7.99
Alice in Wonderland (1951) £8.99
#5045 wiseguy 13 år siden
#5046 chronaden 13 år siden
#5047 OxxY 13 år siden
Personligt køber jeg en masse bøger til 40-60kr fra play da det går stærkt og de sejler igennem tolden. Blurays mm er stort set altid fra amazon, da man ikke har noget bøvl og man ved hvad tingene koster, og der sjældent går mere end 3-4 dage til man har varen i hånden.
edit: jeg kan jo også tænke mig om og forklare rigtigt. Den engelske moms på bluray film er 20% så amazon lægger bare 5% oveni så vi får dansk moms. Dvs en 10£ bluray kommer til at koste 10.42£ med dansk moms.
#5048 McPeter 13 år siden
#5049 Wangsgaard 13 år siden
#5050 Steffan Rasmussen 13 år siden
Tror ingen problemer der er der, men det er ikke noget jeg er sikker på.