Gravatar

#5071 gi-jones 13 år siden

evermind (5064) skrev:
Yay, så kunne gi-jones også nemmere danne overblik over, hvor meget hans hold er i undertal ... ;)
Jeg er et one-man-team.

I øvrigt er jeg sur over at jeg missede tilbuddet :(
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5074 Steffan Rasmussen 13 år siden

Ilsø (5072) skrev:
Amazon.com:
Star Trek: Original Motion Picture Collection (Star Trek I, II, III, IV, V, VI + The Captain's Summit Bonus Disc) [Blu-ray] (Spar 60% - kun denne uge)

Ilsø (5073) skrev:
Amazon.com:
Star Trek: The Next Generation Motion Picture Collection (First Contact / Generations / Insurrection / Nemesis) [Blu-ray] (Spar 53% - kun denne uge)

Pas på ... det er region A + risiko for told.

Men ellers godt tilbud.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5075 The Insider 13 år siden

De er heldigvis regionsfri, men yes - risiko for told! Men er det ikke altid værd at tage den chance, når der er tale om Star Trek? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5076 Steffan Rasmussen 13 år siden

The Insider (5075) skrev:
De er heldigvis regionsfri, men yes - risiko for told! Men er det ikke altid værd at tage den chance, når der er tale om Star Trek? :-)

Der står Reg. A på siden.

Risikoen er vist mere eller mindre 100% når vi snakker Amazon.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5077 The Insider 13 år siden

#5076, Amazon skriver nok bare "Region A" pr. automatik på alle deres BD-sider, så de ikke risikerer bitre kunder, hvis de tager fejl :-) Jeg kan garantere for, at de er regionsfri, idet jeg selv har dem alle. Og ellers er det altid en god idé at tjekke liesinc, som er hurtigst med regionsinfo: http://bluray.liesinc.net/

Derudover har jeg pudsigt nok ikke fået told smidt oveni, de sidste par gange, jeg har prøvet Amazon.com... Jeg fik endda den enorme BSG-boks igennem uden problemer. Med Play bliver jeg til gengæld snuppet HVER gang. Pudsigt! Det er nærmest også blevet billigere at bestille fra Amazon OG få told oveni end at bestille fra Axel...
War. War never changes.
Gravatar

#5078 JannikAnd 13 år siden

Jeg er heller ikke blevet nuppet hos Amazon.com, selvom jeg har bestilt kæmpe pakker på det seneste...
Gravatar

#5079 Thomsen 13 år siden

Min sidste pakke fra (amerikanske) amazon.com blev sendt via Tyskland. Hvis det er generelt og ny politik, så forklarer det, hvorfor folk slipper for tolden.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5080 El vez 13 år siden

Kruse (5055) skrev:
Amazon.co.uk har gang i deres Black Friday-week, hvor de hver dag har nogle tidsspecifikke tilbud, så det kan godt betale sig at holde øje med deres Black Friday-side.

Der er Clint Eastwood Blu-Ray boksen til £8,27 i 40 minutter endnu!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: