Ja, jeg har heller ikke fået set ét eneste minut fra fortsættelserne endnu... Og desværre ser 1'eren ikke synderlig godt ud i HD. Det er en anelse trist!
#5116, lyden er suveræn, afgjort! 6/6. Men jeg ville give billedsiden 4/6. Jeg har set film fra 1930'erne med langt større detaljerigdom i HD. Billedet er sløret for ofte, der er en smule edge-enhancement, og kontrasten er til tider lidt flad. Når man tænker på, hvor populær og indflydelsesrig en film, "Jurassic Park" vitterligt er, er det ikke helt godt nok i min bog...
Nu lider Jurrasic Park vel også under utrolig heavy CGI brug. Det har vel gjort hele processen med konvertering til HD lidt mere besværlig en end god transfer fra en gammel velbevaret filmrulle. Det er bare et gæt. Jeg har købt jurassic park på BD for lydsporets skyld.
#5116, lyden er suveræn, afgjort! 6/6. Men jeg ville give billedsiden 4/6. Jeg har set film fra 1930'erne med langt større detaljerigdom i HD. Billedet er sløret for ofte, der er en smule edge-enhancement, og kontrasten er til tider lidt flad. Når man tænker på, hvor populær og indflydelsesrig en film, "Jurassic Park" vitterligt er, er det ikke helt godt nok i min bog...
æv, det gør lidt ondt at høre. Måske handler det om den oprindelige film-srock, der er brugt eller noget i den du? Jeg husker noget om at JP aldrig i den forstand lignede en million. Den er jo også pre-Kaminzky...
@Oxxy: JP har faktisk meget få digitale skud. Den er fra før man begyndte på digital grading og mastering, så hovedparten af filmen var aldrig igennem en computer. (I hvert fald så vidt jeg husker)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#5111 Patriarch 13 år siden
#5112 The Insider 13 år siden
#5113 Patriarch 13 år siden
Hmmm...
#5114 The Insider 13 år siden
#5115 wiseguy 13 år siden
http://www.amazon.co.uk/Brotherhood-Wolf-Blu-ray-V...
#5116 wiseguy 13 år siden
Det ka' jeg ikke forstå at du synes? For en film fra 93, synes jeg da den fremstår ganske fornuftigt og lyden er da helt suveræn!!
#5117 The Insider 13 år siden
#5118 OxxY 13 år siden
#5119 Wangsgaard 13 år siden
#5120 gi-jones 13 år siden
@Oxxy: JP har faktisk meget få digitale skud. Den er fra før man begyndte på digital grading og mastering, så hovedparten af filmen var aldrig igennem en computer. (I hvert fald så vidt jeg husker)