#5120, æv, det gør lidt ondt at høre. Måske handler det om den oprindelige film-srock, der er brugt eller noget i den du?
Det kan sagtens være! Jeg synes dog, at Universal generelt er temmelig so-so, når det kommer til deres arkivtitler på Blu-ray. De benytter nærmest udelukkende de gamle, digitale 1080p-masters, de lavede, da de skabte de oprindelige dvd-udgivelser, og de går næsten aldrig ind og decideret restaurerer billedsiderne fra scratch. Jeg tror også, de har brugt det samme master her som på den 10 år gamle dvd-udgivelse :-/
Damn ville gerne have haft cars 2, men ved min nevø lige har fået den så jeg skal temmelig sikkert se den 100 gange over julen. Den dreng er helt skudt i cars 1 og 2
#5121 The Insider 13 år siden
Det kan sagtens være! Jeg synes dog, at Universal generelt er temmelig so-so, når det kommer til deres arkivtitler på Blu-ray. De benytter nærmest udelukkende de gamle, digitale 1080p-masters, de lavede, da de skabte de oprindelige dvd-udgivelser, og de går næsten aldrig ind og decideret restaurerer billedsiderne fra scratch. Jeg tror også, de har brugt det samme master her som på den 10 år gamle dvd-udgivelse :-/
#5122 MMB 13 år siden
#5123 Steffan Rasmussen 13 år siden
#5124 MMB 13 år siden
#5125 Wangsgaard 13 år siden
#5126 Åkepool 13 år siden
Pis og lort at jeg først ser det nu!! :(
#5127 wiseguy 13 år siden
#5128 Åkepool 13 år siden
Det er da altid en trøst, at jeg var chanceløs på forhånd. Så slap jeg for at sidde og hidse mig op over det :)
#5129 evermind 13 år siden
Argh, har næsten lige købt den der for det dobbelte ... Oh well, det er den også værd. Fed film! :)
#5130 wiseguy 13 år siden
Yep! det samme her £ 13,48 :o( og det var endda et double dip. Men ja! jeg er også pjattet med den.