Kan klart anbefales, syntes de håndtere fortællingen rigtig godt, selvom der er nogle lidt underlige scenevalg hist og pist. Bøgerne har (underligt nok =P) lidt mere detaljerigdom og kan også anbefales på det kraftigste hvis man er den mindste smule til fantasy og intriger.
Lionsgate og Paramount er røget uklar, så alle Lionsgates dvd- og BD-udgivelser af Paramounts film udgår. Det samme gælder alle film fra det gamle Republic Pictures-katalog.
Titler, der er ramt, er bl.a. Running Man, My Bloody Valentine (1981, uncut), Cujo og Monster Squad.
Jeg har et lidt underligt problem, og jeg undskylder her på forhånd hvis jeg træder nogen over tæerne.
Fakta er at jeg tjener en ganske fornuftig løn og har meget få faste udgifter. Bor billigt til leje, har ingen bil, ingen børn og alt sådan noget. Det betyder også at jeg sparer en del op hver måned, og har netop rundet 100K på min opsparingskonto. Problemet er at jeg faktisk ikke har nogen planer med alle de penge. Jeg kunne selvfølgelig købe alt muligt spændende, men det er lidt for mange penge bare at smide væk. På den anden side er det også lidt mange penge bare at have stående... Jeg føler at jeg burde gøre noget voksent og ansvarligt med sådan et beløb - er bare ikke lige klar over hvad.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Der vel intet galt i og ha penge stående, du kan self. måske invistere dem på aktie markedet, hvis du har de lyster, self. ikke dem alle men nogen. Ellers ja så ved jeg det ikke.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5151 rammy 13 år siden
Hahaha - jeg undskylder mange gange Kruse ;)
Min kæreste hader også horror, men så må man bare være kreativ - send hende til fitness eller køb en kat ;D
#5152 El vez 13 år siden
#5153 OxxY 13 år siden
#5154 x marks the spot 13 år siden
Desværre ser det ud til, at "I Saw the Devil" er den klippede "Korean version" ifølge dvdrewind
#5155 Thomsen 13 år siden
Titler, der er ramt, er bl.a. Running Man, My Bloody Valentine (1981, uncut), Cujo og Monster Squad.
Der er en liste her: http://dvdlist.kazart.com/queryDVDList2.php3?page=...
Og her for Republic: http://dvdlist.kazart.com/queryDVDList2.php3?searc...
#5156 lagoni 13 år siden
#5157 Collateral 13 år siden
#5158 Collateral 13 år siden
Det bliver vidst nogle og 60,- kr. alt i alt, men kan godt se nu at du (Lagoni) skrev plus fragt. Beklager.
#5159 gi-jones 13 år siden
Fakta er at jeg tjener en ganske fornuftig løn og har meget få faste udgifter. Bor billigt til leje, har ingen bil, ingen børn og alt sådan noget. Det betyder også at jeg sparer en del op hver måned, og har netop rundet 100K på min opsparingskonto. Problemet er at jeg faktisk ikke har nogen planer med alle de penge. Jeg kunne selvfølgelig købe alt muligt spændende, men det er lidt for mange penge bare at smide væk. På den anden side er det også lidt mange penge bare at have stående... Jeg føler at jeg burde gøre noget voksent og ansvarligt med sådan et beløb - er bare ikke lige klar over hvad.
#5160 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"