De bliver udgivet den 17/7, og Olive lover, at begge er "restored in HD from the original negative"!
Jeg skal helt klart have dem begge. Jeg forudser dog allerede en del ballade, for Invasion in the Body Snatchers bliver i "Superscope" (2.00:1) - ligesom den forrige dvd, og som biografudgaven vistnok også var. Men det er velkendt, at filmen blev skudt til 1.85:1, og at formatændringen først blev foretaget efter optagelserne og var en beslutning "fra oven".
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Ved ikke om dettte har været posted før? Så har det undgået min radar. Men det ser ud til at vi skal vente til 2013 på guldet. Fra Thedigitalbits.com 13. marts 2012:
And in other news, this would normally go in The Rumor Mill, but it's easier to just post it here: We've been checking with our industry sources and have confirmed that 20th Century Fox is definitely planning to bring director James Cameron's The Abyss and True Lies to Blu-ray at long last. Sources tell us that the hope is to do a big promotion with the titles sometime next year. Why the wait? Cameron is a pretty busy guy these days, so these things take time.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Argh! Jeg droppede at se Abyss den anden dag fordi den DVD er så fucking crappy. Den er ikke engang anamorfisk og har to udgave af en helaftensfilm liggende på én skive. Jeg er lige ved at tro, at min oprindelige VHS-udgave var pænere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Play har én-dagstilbud på Firefly til 16,49 EURO (ca. 120 DKK). Jeg har ikke tidligere haft problemer med at få blå-strålefilm igennem tolden, selvom de ligger bare lidt over de 80,- DKK. (knock-on-wood)
Play har én-dagstilbud på Firefly til 16,49 EURO (ca. 120 DKK). Jeg har ikke tidligere haft problemer med at få blå-strålefilm igennem tolden, selvom de ligger bare lidt over de 80,- DKK. (knock-on-wood)
Man kan også bare give £12,49 (ca. 115 kr.) hos Amazon. Så er man ude over toldrisikoen. Der er gratis fragt hvis du køber over £25.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#5451 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden
Med et frygteligt cover.
#5452 Thomsen 13 år siden
High Noon (1952) og Invasion of the Body Snatchers (1956).
De bliver udgivet den 17/7, og Olive lover, at begge er "restored in HD from the original negative"!
Jeg skal helt klart have dem begge. Jeg forudser dog allerede en del ballade, for Invasion in the Body Snatchers bliver i "Superscope" (2.00:1) - ligesom den forrige dvd, og som biografudgaven vistnok også var. Men det er velkendt, at filmen blev skudt til 1.85:1, og at formatændringen først blev foretaget efter optagelserne og var en beslutning "fra oven".
#5453 Richard Burton 13 år siden
"Johnny Guitar is just around the corner"
#5454 Benway 13 år siden
#5455 Thomsen 13 år siden
#5456 Åkepool 13 år siden
Men det ser ud til at vi skal vente til 2013 på guldet. Fra Thedigitalbits.com 13. marts 2012:
And in other news, this would normally go in The Rumor Mill, but it's easier to just post it here: We've been checking with our industry sources and have confirmed that 20th Century Fox is definitely planning to bring director James Cameron's The Abyss and True Lies to Blu-ray at long last. Sources tell us that the hope is to do a big promotion with the titles sometime next year. Why the wait? Cameron is a pretty busy guy these days, so these things take time.
#5457 gi-jones 13 år siden
#5458 x marks the spot 13 år siden
#5459 Steffan Rasmussen 13 år siden
Man kan også bare give £12,49 (ca. 115 kr.) hos Amazon. Så er man ude over toldrisikoen. Der er gratis fragt hvis du køber over £25.
#5460 wiseguy 13 år siden
http://www.amazon.co.uk/Jurassic-Park-Ultimate-Tri...