Gravatar

#5451 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden

SIR Ridley Scott (5450) skrev:
En af de bedste westerns nogensinde:

The Man Who Shot Liberty Valance

Med et frygteligt cover.
Gravatar

#5452 Thomsen 13 år siden

Olive Films har annonceret de næste blu-rays. Det bliver... (trommehvirvel)...

High Noon (1952) og Invasion of the Body Snatchers (1956).

De bliver udgivet den 17/7, og Olive lover, at begge er "restored in HD from the original negative"!

Jeg skal helt klart have dem begge. Jeg forudser dog allerede en del ballade, for Invasion in the Body Snatchers bliver i "Superscope" (2.00:1) - ligesom den forrige dvd, og som biografudgaven vistnok også var. Men det er velkendt, at filmen blev skudt til 1.85:1, og at formatændringen først blev foretaget efter optagelserne og var en beslutning "fra oven".
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5453 Richard Burton 13 år siden

#5452 Wow! Og så bliver Benway nok glad for at høre at

"Johnny Guitar is just around the corner"
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5454 Benway 13 år siden

#5453 Fantastisk! :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5455 Thomsen 13 år siden

Jeg skulle nok lige have læst det med småt først. Olive har udsendt følgende korrektion:

BOTH FILMS WERE RESTORED OF A FINEGRAIN 35MM PRINT – NOT THE ORIGINAL NEGATIVE

The original negative for INVASION OF THE BODY SNATCHERS does not exist and is considered lost.

The HIGH NOON negative does exist – But this restoration was done off a FINEGRAIN.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5456 Åkepool 13 år siden

Ved ikke om dettte har været posted før? Så har det undgået min radar.
Men det ser ud til at vi skal vente til 2013 på guldet. Fra Thedigitalbits.com 13. marts 2012:

And in other news, this would normally go in The Rumor Mill, but it's easier to just post it here: We've been checking with our industry sources and have confirmed that 20th Century Fox is definitely planning to bring director James Cameron's The Abyss and True Lies to Blu-ray at long last. Sources tell us that the hope is to do a big promotion with the titles sometime next year. Why the wait? Cameron is a pretty busy guy these days, so these things take time.

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5457 gi-jones 13 år siden

Argh! Jeg droppede at se Abyss den anden dag fordi den DVD er så fucking crappy. Den er ikke engang anamorfisk og har to udgave af en helaftensfilm liggende på én skive. Jeg er lige ved at tro, at min oprindelige VHS-udgave var pænere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5458 x marks the spot 13 år siden

Play har én-dagstilbud på Firefly til 16,49 EURO (ca. 120 DKK). Jeg har ikke tidligere haft problemer med at få blå-strålefilm igennem tolden, selvom de ligger bare lidt over de 80,- DKK. (knock-on-wood)
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#5459 Steffan Rasmussen 13 år siden

x marks the spot (5458) skrev:
Play har én-dagstilbud på Firefly til 16,49 EURO (ca. 120 DKK). Jeg har ikke tidligere haft problemer med at få blå-strålefilm igennem tolden, selvom de ligger bare lidt over de 80,- DKK. (knock-on-wood)

Man kan også bare give £12,49 (ca. 115 kr.) hos Amazon. Så er man ude over toldrisikoen. Der er gratis fragt hvis du køber over £25.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5460 wiseguy 13 år siden

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: