Gravatar

#5461 Thomsen 13 år siden

Blade Runner er tilsyneladende gået OOP - både i 5-disk-udgaven og Final Cut.

Ifølge Cliff Mac fra Shout! Factory så går der rygter om, at der (igen) er problemer med rettighederne. Flere biografer skulle indenfor de seneste par måneder have fået et nej til at vise Final Cut.

Get it while you can!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5462 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden

*krammer min Blade Runner 5-disk-udgave*
Gravatar

#5463 Benway 13 år siden

Fritz Langs formidable "Das Testament des Dr. Mabuse" er langt om længe på vej på blu-ray. Jeg havde foretrukket, at de havde HD'et hele Mabuse-boksen, men jeg skal ikke brokke mig. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5464 Richard Burton 13 år siden

#5463 Uhhhhhhhh! Eureka er virkelig i stødet for tiden :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5465 Benway 13 år siden

Ja, det er høj klasse. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5466 Takfornu 13 år siden

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#5467 Benway 13 år siden

#5466 Nice. Det er en rigtig god film. :)
Gravatar

#5468 Takfornu 13 år siden

#5467 Der er mange franske perler fra den tid :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#5469 McPeter 13 år siden

Thomsen (5461) skrev:
Blade Runner er tilsyneladende gået OOP - både i 5-disk-udgaven og Final Cut.

Ifølge Cliff Mac fra Shout! Factory så går der rygter om, at der (igen) er problemer med rettighederne. Flere biografer skulle indenfor de seneste par måneder have fået et nej til at vise Final Cut.

Get it while you can!

Tak for heads-up, så vil jeg da lige købe Final Cut... det er tilsyneladende allerede umuligt at skaffe 5 disc i region B.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5470 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden

McPeter (5469) skrev:
Tak for heads-up, så vil jeg da lige købe Final Cut... det er tilsyneladende allerede umuligt at skaffe 5 disc i region B.

Jeg husker måske forkert, men jeg tror aldrig den har været udgivet i EU, kun i USA.

Skriv ny kommentar: