Gravatar

#5491 gi-jones 13 år siden

JannikAnd (5488) skrev:
Har den ikke hele tiden kostet omkring 1000,-? Det gav jeg da for den ved release, og den er bestemt pengene værd. Jeg husker dog, at den har været på tilbud til den halve pris på Amazon, men så er der toldrisikoen.
Jeg mindes at have set den væsentligt billigere, men det er måske bare mig. Jeg har den i forvejen på DVD og er ikke sikker på at jeg er villig til at bruge så mange penge på en serie, der trods alt har nogen år på bagen nu.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5492 Richard Burton 13 år siden

gi-jones (5487) skrev:
Er der nogen der ved, hvorfor Deadwood er blevet så fandens dyr på BD? Jeg kan ikke finde den nogen steder til en rimelig pris.

Fordi den er så fandens god og fordi boksen er tæt på det ultimative i TV serie boks :)

gi-jones (5491) skrev:
Jeg mindes at have set den væsentligt billigere, men det er måske bare mig. Jeg har den i forvejen på DVD og er ikke sikker på at jeg er villig til at bruge så mange penge på en serie, der trods alt har nogen år på bagen nu.

Den var nede en kort overgang i 57$. Billed og lydmæssigt i den absolutte top.

http://www.blu-ray.com/movies/Deadwood-The-Complet...
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5493 rockysds 13 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5494 MMB 13 år siden

rockysds (5493) skrev:
New York Stories for $3.30 hos DVD Pacific - Bæverens anmeldelse

Det var da helt vildt... Tak for tippet. :) Så bør man jo næsten opgradere sin udgave. :)
Gravatar

#5495 gi-jones 13 år siden

SIR Ridley Scott (5492) skrev:
Fordi den er så fandens god og fordi boksen er tæt på det ultimative i TV serie boks :)
Nu er det jo ikke for sjov at jeg har gang i at se den for 3. gang :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5496 Richard Burton 13 år siden

Hold your breath!

Alfred Hitchcock Collection - Blu-ray

Vertigo
Rear Window
Psycho
Rope
The Man Who Knew Too Much
Torn Curtain
The Birds
Family Plot
Frenzy
Shadow of a Doubt
The Trouble with Harry
Marnie
Saboteur
Topaz

Gravatar

#5497 The Insider 13 år siden

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.
War. War never changes.
Gravatar

#5498 Benway 13 år siden

#5496 Det lyder da sådan set okay...
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5499 Richard Burton 13 år siden

Ja Fritz Lang er det jo ikke :)
Gravatar

#5500 Benway 13 år siden

Mindre kan også gøre det. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: