Den havde jeg helt overset ikke var med! Men den har jeg nu alligevel på digibook-BD :)
Jeg har den også, men det irriterer mig, at man kalder boksen for "Masterpiece" collection, når der tydeligvis mangler nogle af de åbenlyse hovedvirker.
Første sæson af "The Wire" ser en lille smule skuffende ud på reg2 dvd, et problem der er med alle dvd udgivelserne, på nær reg1 udgivelsen, men resten af sæsonerne ser så godt som en tv-serie nu kan se ud på dvd. :)
Så jeg ville ikke være alt for ked af det, hvis jeg købte det bokssæt, som jeg i øvrigt allerede ejer, da det er et glimrende køb. :)
elwood (5659) skrev:
Der kan man bare se, jamen så er det vel blot go for it!
McNulty og The Bunk demands it!
Ellers kommer Prez 1. season edition efter dig. 8-)
Super. Så mangler vi bare at CDON svarer på deres kundeservice ting så deres gavekort og rabatkoder virker...
Dial M for Murder was originally releases in theatres in 3D via a dual projection process and polarized glasses. Now MPI has restored the original camera negative in 4K for both "eyes" and has fixed convergence issues as well. The result is fully compatible with today's current Blu-ray 3D format. This from WHV's Executive Vice President and General Manager of Theatrical Catalog, Jeff Baker, "Given the current trend toward 3D, we're delighted to be releasing this authentic classic 3D. This is not a conversion from 2D to 3D, but an original work, with a big tip of the cap to MPI, that illustrates just how good 3D can be. The Warner library has the largest number of classic 3D titles (15) of any studio and over the years we've been looking to release them, but not until now has the technology been perfected to the point we can do that. We're hoping Dial M for Murder is the first of several classic 3D films to be released, with the long-awaited, much requested House of Wax expected next.
#5675, FANTASTISK! Bliver fedt at se Murder i 3D - såsom den jo altid var tiltænkt at skulle ses :-) Fedt at de har gjort så stort et stykke arbejde for at genskabe den oprindelige præsentation og ikke gå overboard med nyere 3D-gimmicks.
Er der nogen, der har fundet et godt alternativ til Planet Axel, når det kommer til import af amerikanske udgivelser? I mine øjne er Amazon ganske enkelt for dyrt, når en enkelt Criterion BD runder 200 kr. med porto - og så endda med stor risiko for told.
Er der for pokker ikke en eller anden usleben diamant, der importerer risikofrit?
Jeg har to ordrer ude at svømme nu hos Amazon. Ingen Criterions denne gang :(
Så vidt jeg kan se, er vi fucked i røven. Vi har Amazon, DVDPacific, Barnes and Noble og Bluraysforeveryone og either way ... så kan vi risikere stasi gebyret.
Det er også de fire, jeg har "fundet" frem til. Men det er alle fire leverandører, som vi alle kendte og har prøvet - med blandede oplevelser. Jeg har virkelig brug for en forhandler, hvor man kan udregne et budget, uden at tage højde for ekstra omkostninger. Øv mand!
Jeg ved det godt, at det reelt ikke er det store alternativ prismæssigt ift. Axel, men der er jo laserdiskens Movieworld (ser umiddelbart ud til at standardpris på Criterion BD er kr. 299). Toldsikker ja, prisvenlig, tjaaaa
#5671 JannikAnd 13 år siden
#5672 MMB 13 år siden
Jeg har den også, men det irriterer mig, at man kalder boksen for "Masterpiece" collection, når der tydeligvis mangler nogle af de åbenlyse hovedvirker.
#5673 OxxY 13 år siden
Super. Så mangler vi bare at CDON svarer på deres kundeservice ting så deres gavekort og rabatkoder virker...
#5674 OxxY 13 år siden
#5675 Richard Burton 13 år siden
http://www.thedigitalbits.com/articles/miscgfx/cov...
Dial M for Murder was originally releases in theatres in 3D via a dual projection process and polarized glasses. Now MPI has restored the original camera negative in 4K for both "eyes" and has fixed convergence issues as well. The result is fully compatible with today's current Blu-ray 3D format. This from WHV's Executive Vice President and General Manager of Theatrical Catalog, Jeff Baker, "Given the current trend toward 3D, we're delighted to be releasing this authentic classic 3D. This is not a conversion from 2D to 3D, but an original work, with a big tip of the cap to MPI, that illustrates just how good 3D can be. The Warner library has the largest number of classic 3D titles (15) of any studio and over the years we've been looking to release them, but not until now has the technology been perfected to the point we can do that. We're hoping Dial M for Murder is the first of several classic 3D films to be released, with the long-awaited, much requested House of Wax expected next.
Strangers on a Train 9. oktober
http://www.thedigitalbits.com/articles/miscgfx/cov...
#5676 The Insider 13 år siden
#5677 JannikAnd 13 år siden
Er der for pokker ikke en eller anden usleben diamant, der importerer risikofrit?
#5678 Richard Burton 13 år siden
Så vidt jeg kan se, er vi fucked i røven. Vi har Amazon, DVDPacific, Barnes and Noble og Bluraysforeveryone og either way ... så kan vi risikere stasi gebyret.
#5679 JannikAnd 13 år siden
#5680 wigant 13 år siden