Gravatar

#5681 JannikAnd 13 år siden

Movieworlds priser er jo akkurat lige så høje som told-priser.
Gravatar

#5682 Richard Burton 13 år siden

Uha :) Nej det er priser, jeg slet slet ikke kan retfærdiggøre for en film. Jeg giver aldrig over 200 for en film og det er kun, hvis der er tale om en speciel udgivelse. Digibook, limited eller andet. Så hellere springe 200 C titler over og så booke en Norwegian tur til New York og gå amok :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5683 Benway 13 år siden

DVDBeaver har kigget på Barbarella, og det ser godt ud. Jeg har netop bestilt den via Amazon.com og er spændt på, om den ryger uantastet igennem.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5684 TP-DK 13 år siden

SIR Ridley Scott (5678) skrev:
Jeg har to ordrer ude at svømme nu hos Amazon. Ingen Criterions denne gang :(

Så vidt jeg kan se, er vi fucked i røven. Vi har Amazon, DVDPacific, Barnes and Noble og Bluraysforeveryone og either way ... så kan vi risikere stasi gebyret.

Der er da ikke risiko for told hos Bluraysforeveryone er der? Han plejer da at skrive et beløb der er under toldgrænsen på pakkerne.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#5685 Richard Burton 13 år siden

#5684 Det ved jeg faktisk ikke.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5686 OxxY 13 år siden

TP-DK (5684) skrev:
SIR Ridley Scott (5678) skrev:
Jeg har to ordrer ude at svømme nu hos Amazon. Ingen Criterions denne gang :(

Så vidt jeg kan se, er vi fucked i røven. Vi har Amazon, DVDPacific, Barnes and Noble og Bluraysforeveryone og either way ... så kan vi risikere stasi gebyret.

Der er da ikke risiko for told hos Bluraysforeveryone er der? Han plejer da at skrive et beløb der er under toldgrænsen på pakkerne.

Det gør det hverken lovligt eller risikofrit :)
Gravatar

#5687 JannikAnd 13 år siden

Så er der endelig gode nyheder i Criterion-krisen. Jeg har fundet et site, blubastard, der sælger amerikanske udgivelser og sender fragtfrit fra England. Deres katalog er bestemt mangefuldt (60 Criterion f.eks.), men de skriver selv, at man blot skal efterlyse titler, og så sørger de for at skaffe dem. Deres priser er ca. 200 kr. for en typisk Criterion, så det er meget lig Axels ditto, når ekstra omkostninger tillægges. Derudover uddeler de loyalty vouchers ved hvert køb, så priserne er faktisk 5-6 % billigere, end det fremstår.

BluBastard.com
Gravatar

#5688 JannikAnd 13 år siden

Øv! "Johnny Guitar" ser ikke ud til at indfri forhåbningerne:

http://www.blu-ray.com/movies/Johnny-Guitar-Blu-ra...
Gravatar

#5689 Castanea 13 år siden

Øv! Mesterværket fortjener en udgivelse, der ikke blot er respektabel, men overdådig.
Gravatar

#5690 Benway 13 år siden

#5687 Cool. Du må meget gerne lige melde tilbage om dine erfaringer, hvis du køber noget der.

#5688 Ærgerligt, men jeg skal helt sikkert have den under alle omstændigheder.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: