Gravatar

#5691 JannikAnd 13 år siden

Benway (5690) skrev:
#5687 Cool. Du må meget gerne lige melde tilbage om dine erfaringer, hvis du køber noget der.

Jeg har allerede bestilt en "smagsprøve" for at tjekke service, levering etc.

Caliban (5689) skrev:
Øv! Mesterværket fortjener en udgivelse, der ikke blot er respektabel, men overdådig.
Ja, og faktisk synes jeg, at billederne ser endnu værre ud, end anmelderen giver udtryk for. Men det skal selvfølgelig vurderes "in motion".

Benway (5690) skrev:

#5688 Ærgerligt, men jeg skal helt sikkert have den under alle omstændigheder.
Tja... Jeg venter lige på lidt flere anmeldelser. Det ser ikke imponerende ud, og generelt er blu-ray.com's anmeldere lidt for generøse, så jeg frygter det værste.
Gravatar

#5692 Benway 13 år siden

#5691 Enig, men jeg holder meget af filmen, og i forhold til den forfærdelige dvd-udgivelse jeg har, kan det næsten kun blive bedre.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5693 Benway 13 år siden

Universal Classic Monsters: The Essential Blu-ray Collection Announced

Den kommer til at indeholde: Dracula, Frankenstein, The Mummy, The Invisible Man, Bride of Frankenstein, The Wolf Man, The Phantom of the Opera og Creature from the Black Lagoon.

Spændende. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5694 Steffan Rasmussen 13 år siden

CDON giver 50 kr. i rabat til de første 2000 filmkøbere. Kode: filmsommer12
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5695 Herrguth 13 år siden

Tak for det. Det er straks blevet brugt på en BD, som jo så kun kom til at koste 29 kr. :D
Gravatar

#5696 Kruse 13 år siden

Jeg kunne ikke dy mig, og kom til at købe to BD's til 49 kr. stykket, og en enkelt BD til 19 kroner. Men lækkert med gode tilbud og lidt rabat :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5697 Zombi 13 år siden

Så blev "I Saw the Devil" da også lige bestilt på blå. Tak for tippet Steffan! :)
Gravatar

#5698 MOVIE1000 13 år siden

Steffan Rasmussen (5694) skrev:

Hvor har du hørt det henne?
Har næsten lige købt ved cdon :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5699 McPeter 13 år siden

Play har Iron Sky til £9, men kun idag.

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/30670428/Iron-S...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5700 wigant 13 år siden

Steffan Rasmussen (5694) skrev:

Hannie Caulder samt Cross of Iron giver samtidig fri fragt, så enkeltvis kan de erhverves til kr. 0,- ved brug af ovenstående kode.

(det samme med Badboys og The Hunter, men de er vist begge udsolgt pt.)

Skriv ny kommentar: