#5717 - Nej, det er helt rigtigt. "Creature..." indeholder både 2D og 3D-udgaverne! Og 3D-udgaven er naturligvis rigtig BD3D - ikke noget anaglyphic hø med farvede papbriller.
Jeg håber virkelig, at Universal har holdt brugen af DNR på et minimum.
Det bliver et dyrt, dyrt efterår med Jaws, E.T., Indiana Jones boks, Hitchcock boks, Universal Horror monster boks, alle udgivelserne fra Shock! Factory, Mario Bava på BD i september, Whatever Happened to Baby Jane i oktober osv. osv. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Det bliver et dyrt, dyrt efterår med Jaws, E.T., Indiana Jones boks, Hitchcock boks, Universal Horror monster boks, alle udgivelserne fra Shock! Factory, Mario Bava på BD i september, Whatever Happened to Baby Jane i oktober osv. osv. :-)
Glem ikke Little Shop of Horrors - for første gang med den oprindeligt tænkte slutning, som testpublikummet stod helt af på! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#5711 McPeter 13 år siden
Hvis du kopierer linket og indsætter i en ny fane så kan man godt se det - men ja det er noget møg med deeplinks til bæveren. :-)
#5712 Takfornu 13 år siden
#5713 evermind 13 år siden
EDIT: WB's film plejer da at være regionfri, gør de ikke?
#5714 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5715 Takfornu 13 år siden
Yaaaa endnu en herlig titel på blå :) ... den har jeg altid godt kunne lide :)
#5716 Outbound Sith 13 år siden
http://sorensencinema.blogspot.dk/2012/07/nyhed-un...
Fox Mulder
#5717 x marks the spot 13 år siden
Skal det mon forståes på ekstramaterialet til "Creature From The Black Lagoon", at den inkluderer 3D-udgaven, eller er det kun en doku?
#5718 Thomsen 13 år siden
Jeg håber virkelig, at Universal har holdt brugen af DNR på et minimum.
#5719 evermind 13 år siden
Glem ikke Little Shop of Horrors - for første gang med den oprindeligt tænkte slutning, som testpublikummet stod helt af på! :D
#5720 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden