Glem ikke Little Shop of Horrors - for første gang med den oprindeligt tænkte slutning, som testpublikummet stod helt af på! :D
Well, ikke helt for første gang. Den første amerikanske dvd-udgave havde den jo faktisk med - i sort/ hvid. Men de havde glemt at få rettighederne til den, så dvd'en måtte trækkes tilbage og udsendes igen uden den. Den har lige siden været et samlerobjekt.
Men ja, du har helt ret. Den skal jeg bestemt også have. Samt Abbott and Costello Meet Frankenstein, Force of Evil, den originale Invasion of the Body Snatchers, Coma, Altered States og... og... og....
Min konto kommer til at bløde. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Så er Barnes & Nobles Criterion Sale skudt igang 50 % på alle criterions samtidig har de fjernet deres 3 for 2´s pris så hvis man er hurtig er der mange penge og spare
Så er Barnes & Nobles Criterion Sale skudt igang 50 % på alle criterions samtidig har de fjernet deres 3 for 2´s pris så hvis man er hurtig er der mange penge og spare
jeg bestilte for $162 inkl porto BD sweet smell of success tokyo drifter branded to kill gomorrah carlos le cercle rouge ride with the devil DVD eyes without a face ace in the hole brute force det synes jeg sgu er en god fangst
#5728 & #5729 Jeg ved ikke hvor gode de er til at pakke osv men jeg har aldrig set nogen der har brokket sig. Og så håber jeg den går igennem uden told men ellers har jeg stadig sparet en del.
#5721 Thomsen 13 år siden
Well, ikke helt for første gang. Den første amerikanske dvd-udgave havde den jo faktisk med - i sort/ hvid. Men de havde glemt at få rettighederne til den, så dvd'en måtte trækkes tilbage og udsendes igen uden den. Den har lige siden været et samlerobjekt.
Men ja, du har helt ret. Den skal jeg bestemt også have. Samt Abbott and Costello Meet Frankenstein, Force of Evil, den originale Invasion of the Body Snatchers, Coma, Altered States og... og... og....
Min konto kommer til at bløde. :-)
#5722 evermind 13 år siden
#5721 Little ... did I know. Men for første gang i farver så! :)
#5723 Richard Burton 13 år siden
#5724 Thomsen 13 år siden
#5725 zombieman 13 år siden
www.barnesandnoble.com/s?dref=&PRO=993&CAT=&store=DVD&view=grid
#5726 zombieman 13 år siden
de havde ikke fjernet deres 3 for 2´s pris. det har de desværre nu håber der var nogen af jer der nåede det
#5727 Takfornu 13 år siden
#5728 Thomsen 13 år siden
(Jeg ved godt, at man kan være heldig, men det er jo ikke sikkert, at den slipper igennem.)
#5729 Thomsen 13 år siden
#5730 zombieman 13 år siden
BD
sweet smell of success
tokyo drifter
branded to kill
gomorrah
carlos
le cercle rouge
ride with the devil
DVD
eyes without a face
ace in the hole
brute force
det synes jeg sgu er en god fangst
#5728 & #5729
Jeg ved ikke hvor gode de er til at pakke osv men jeg har aldrig set nogen der har brokket sig. Og så håber jeg den går igennem uden told men ellers har jeg stadig sparet en del.