Gravatar

#5721 Thomsen 13 år siden

evermind (5719) skrev:
Glem ikke Little Shop of Horrors - for første gang med den oprindeligt tænkte slutning, som testpublikummet stod helt af på! :D

Well, ikke helt for første gang. Den første amerikanske dvd-udgave havde den jo faktisk med - i sort/ hvid. Men de havde glemt at få rettighederne til den, så dvd'en måtte trækkes tilbage og udsendes igen uden den. Den har lige siden været et samlerobjekt.

Men ja, du har helt ret. Den skal jeg bestemt også have. Samt Abbott and Costello Meet Frankenstein, Force of Evil, den originale Invasion of the Body Snatchers, Coma, Altered States og... og... og....

Min konto kommer til at bløde. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5722 evermind 13 år siden

#5720 Du er nødt til at gense den, for jeg afslører intet ... But whatever they offer you don't feed the plants!

#5721 Little ... did I know. Men for første gang i farver så! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5723 Richard Burton 13 år siden

Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5724 Thomsen 13 år siden

Yes. Jeg læste de første tidlige kommentarer om transferet på blu-ray.com, og det skulle se godt ud.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5725 zombieman 13 år siden

Så er Barnes & Nobles Criterion Sale skudt igang 50 % på alle criterions samtidig har de fjernet deres 3 for 2´s pris så hvis man er hurtig er der mange penge og spare

www.barnesandnoble.com/s?dref=&PRO=993&CAT=&store=DVD&view=grid
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#5726 zombieman 13 år siden

de havde ikke fjernet deres 3 for 2´s pris. det har de desværre nu håber der var nogen af jer der nåede det
Gravatar

#5727 Takfornu 13 år siden

zombieman (5725) skrev:
Så er Barnes & Nobles Criterion Sale skudt igang 50 % på alle criterions samtidig har de fjernet deres 3 for 2´s pris så hvis man er hurtig er der mange penge og spare

www.barnesandnoble.com/s?dref=&PRO=993&CAT=&store=DVD&view=grid
- Så er det godt jeg snart skal hjem hvor der kun er 10 min til min lokale butik til afhentning + 10% i medlemsrabat ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#5728 Thomsen 13 år siden

Hvor meget skal man op på at bestille, hvis det skal kunne betale sig i forhold til, at man nok skal regne med at få lagt dansk moms og dummebøde på?

(Jeg ved godt, at man kan være heldig, men det er jo ikke sikkert, at den slipper igennem.)
Gravatar

#5729 Thomsen 13 år siden

Og hvordan er de til at pakke tingene. Kan man godt bestille digipaks, uden at de bliver fuldstændigt smadrede?
Gravatar

#5730 zombieman 13 år siden

jeg bestilte for $162 inkl porto
BD
sweet smell of success
tokyo drifter
branded to kill
gomorrah
carlos
le cercle rouge
ride with the devil
DVD
eyes without a face
ace in the hole
brute force
det synes jeg sgu er en god fangst

#5728 & #5729
Jeg ved ikke hvor gode de er til at pakke osv men jeg har aldrig set nogen der har brokket sig. Og så håber jeg den går igennem uden told men ellers har jeg stadig sparet en del.

Skriv ny kommentar: