Gravatar

#5731 JannikAnd 13 år siden

Mht. Barnes & Noble...

De skriver jo i deres checkout, at Prices will not display on packing slips if you choose gift options. Så er man ikke homesafe, hvis man bare lige skriver "Tillykke!" i beskeden (som i øvrigt er gratis)?
Gravatar

#5732 Thomsen 13 år siden

#5731 - Hvis bare det var så nemt. Men Post DK er bedøvende ligeglade med angivelsen af, at det er en gave, så længe afsenderen er et firma. Det godtager de som udgangspunkt ikke. Og hvis der ikke er værdi anført, så betyder det bare, at de åbner æsken og leder efter en faktura eller skriver til dig og beder dig at indsende en.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5733 JannikAnd 13 år siden

#5732 - Tak for svaret!
Gravatar

#5734 Thomsen 13 år siden

Måske Bruce/ SIR Ridley Scott/ Flemming kan give sit besyv med? Så vidt jeg husker, havde han held med at få sin pakke gennem tolden, sidst der var udsalg.

Foreløbigt har jeg skåret det ned til ti BD'er, jeg gerne vil bestille. Hvis de bliver fanget i tolden, så er der stadigvæk sparet en 100-mand i forhold til DVDPacific.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5735 JannikAnd 13 år siden

Så vidt jeg husker, delte Flemming sin ordre op i flere pakker. Ingen blev nappet i tolden.
Gravatar

#5736 Thomsen 13 år siden

Ok. Det lyder jo meget godt. Ved du, hvor mange han puttede i hver pakke?
Gravatar

#5737 Takfornu 13 år siden

@ JannikAnd & Thomsen

Ellers tager jeg gerne et par stykker med hjem eller få min kone til at ordne det for os :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#5738 JannikAnd 13 år siden

Thomsen (5736) skrev:
Ok. Det lyder jo meget godt. Ved du, hvor mange han puttede i hver pakke?
Der må jeg være svar skyldig. Et par stykker tror jeg.
Gravatar

#5739 Kruse 13 år siden

Sidst jeg købte Criterion fra Barnes & Noble, gik de også igennem uden problemer. Jeg mener at der var 2-3 DVD'er i den ene pakke, og så John Cassavettes bokssættet i den anden pakke.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5740 Richard Burton 13 år siden

Jeg mener jeg købte med 2-3 i hver pakke.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

Skriv ny kommentar: