#5817 - Hmmmm han har gået i sammen klasse som George L. og Peter J. - vente bare at se ... til jul kommer Avatar - Collectors Extended Edition - Enhanced with Special Effects Approved by James C. ;)
Fedt! Rashomon-restaureringen skulle være overraskende god, siger dem, der så den i de amerikanske biografer for et par år siden, så den glæder jeg mig til at opgradere.
Personligt ser jeg dog lige så meget frem til deres Eclipse Series 37: When Horror Came to Shochiko. De har også siddet på de Shochiko i mindst en håndfuld år uden at gøre noget ved dem. Jeg håber, at det bare er første skridt på vej til en Eclipse-boks med Nobuo Nakagawa.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Arrow Films & Video har tilbud på en masse af deres horror- og genrefilm. Både på blu-ray og DVD. Jeg har lavet et overblik over tilbudet inde på mit site. Kig evt med her.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
#5821 Takfornu 13 år siden
#5822 zombieman 13 år siden
Rashomon (Kurosawa)
Weekend (Godard)
Heavens Gate (Cimino)
Trilogy of life (Pausolini)
God måned de 3 første nupper jeg sgu
#5823 Thomsen 13 år siden
Personligt ser jeg dog lige så meget frem til deres Eclipse Series 37: When Horror Came to Shochiko. De har også siddet på de Shochiko i mindst en håndfuld år uden at gøre noget ved dem. Jeg håber, at det bare er første skridt på vej til en Eclipse-boks med Nobuo Nakagawa.
#5824 Richard Burton 13 år siden
#5825 zombieman 13 år siden
#5826 Wangsgaard 13 år siden
Fornemmer jeg har et hold i mit filmkiggerig :/
#5827 rammy 13 år siden
#5828 Wangsgaard 13 år siden
Mente selvfølgelig hul
#5829 Kruse 13 år siden
#5830 Wangsgaard 13 år siden
Det har jeg ikke :/ Skriver den på min dvd indkøbsliste næste gang jeg har penge :P