Det er fortsat en helt suveræn periode at være Langianer i. :)
Nu er der også en samling tidlige Fritz Lang-film på vej. Det drejer sig om Harakiri (aka Madame Butterfly) (1919), The Wandering Shadow (1920) og Four Around a Woman (1921). Jeg har ikke set en eneste af dem, så jeg glæder mig enormt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#5834 Der er lang tid til :( Men tror også, jeg må ophobe ganske så forfærdelig mange C titler til næste udsalg. Men hvordan overlever jeg ikke at få In The Mood for Love? :(((((
#5834 Der er lang tid til :( Men tror også, jeg må ophobe ganske så forfærdelig mange C titler til næste udsalg. Men hvordan overlever jeg ikke at få In The Mood for Love? :(((((
Luksusproblem ... he he ... du har jo heller ikke så mange film ;)
Prøvede i øvrigt at købe fra Amazon.com forleden for første gang længe. Jeg er en af dem, som tages HVER gang, jeg bestiller fra Play, men Amazon.com-skiven gik rent igennem, selvom den overskred toldgrænsen. Amazon FTW!
Prøvede i øvrigt at købe fra Amazon.com forleden for første gang længe. Jeg er en af dem, som tages HVER gang, jeg bestiller fra Play, men Amazon.com-skiven gik rent igennem, selvom den overskred toldgrænsen. Amazon FTW!
Tjekkede du, hvor den var sendt fra? .com er begyndt at fragte en del fra bl.a. Tyskland.
#5831 Takfornu 13 år siden
#5832 Benway 13 år siden
Nu er der også en samling tidlige Fritz Lang-film på vej. Det drejer sig om Harakiri (aka Madame Butterfly) (1919), The Wandering Shadow (1920) og Four Around a Woman (1921). Jeg har ikke set en eneste af dem, så jeg glæder mig enormt.
#5833 Richard Burton 13 år siden
#5834 JannikAnd 13 år siden
#5835 Richard Burton 13 år siden
#5836 Takfornu 13 år siden
Luksusproblem ... he he ... du har jo heller ikke så mange film ;)
#5837 The Insider 13 år siden
#5838 Richard Burton 13 år siden
#5839 JannikAnd 13 år siden
#5840 Richard Burton 13 år siden