#5839, oh yes, Tyskland, men fra hvad jeg forstår, så sender de også hovedparten af deres ting fra Europa? Derudover har jeg flere gange fået ting fra deres amerikanske kontorer tidligere, og de er også altid sluppet gennem tolden.
Jeg har erfaring med, at de ofte sender bøger fra Tyskland. Alle de bøger jeg har bestilt derfra er kommet fra Tyskland.
På den anden side er Amazon jo en global virksomhed og hvis de har de samme produkter til rådighed i f.eks. Tyskland, så er det nok en del billigere for dem at sende den derfra.
ja jeg mangler stadig en enkelt pakke fra Barnes and noble frygter sgu lidt at Post DK´s gribbe har snubbet den
Min sidst ankomne pakke (som ellers var den første bestilling) var over en måned undervejs. Så mal ikke fanden på væggen. Endnu.
The Insider (5842) skrev:
#5839, oh yes, Tyskland, men fra hvad jeg forstår, så sender de også hovedparten af deres ting fra Europa? Derudover har jeg flere gange fået ting fra deres amerikanske kontorer tidligere, og de er også altid sluppet gennem tolden.
Jo, det er vist deres nye "ting". Bare ærgerligt, at de ikke informerer om det på forhånd. Men det er jo lige fedt, hvis pakken alligevel ninja'er gennem tolden fra staterne.
Så er den gal igen. Barnes and noble har 40% off blu-ray sale inkl criterion husk dog på at der gerne skulle komme 50% off criterion til november. Men hvis man har nogle boxsets eller lignende man skal have bestilt er det med at få fundet tegnedrengen frem. Og husk lige at tjekke priserne på amazon inden i bestiller
#5841 zombieman 13 år siden
#5842 The Insider 13 år siden
#5843 Slettet Bruger [1603780482] 13 år siden
På den anden side er Amazon jo en global virksomhed og hvis de har de samme produkter til rådighed i f.eks. Tyskland, så er det nok en del billigere for dem at sende den derfra.
#5844 JannikAnd 13 år siden
Min sidst ankomne pakke (som ellers var den første bestilling) var over en måned undervejs. Så mal ikke fanden på væggen. Endnu.
Jo, det er vist deres nye "ting". Bare ærgerligt, at de ikke informerer om det på forhånd. Men det er jo lige fedt, hvis pakken alligevel ninja'er gennem tolden fra staterne.
#5845 zombieman 13 år siden
Jeg har forresten fået en del fra amazon.comi den sidste tid og alt er sluppet igennem tolden før i tiden blev alt taget
#5846 Takfornu 13 år siden
#5847 Richard Burton 13 år siden
http://www.blu-ray.com/movies/Le-Quai-Des-Brumes-B...
#5848 Takfornu 13 år siden
Du løftede lige humøret væsentligt :)
#5849 Thomsen 13 år siden
Fedt! Så skal Criterion/ Arthouse Essentials-disken opgraderes!
#5850 zombieman 13 år siden