#5862 Amen! Ingen over, ingen ved siden af. They just don't make 'em like that anymore... Den er for mig det ultimative eksempel på, at CGI aldrig kan hamle op med the real thing! Ikke fordi CGI ikke kan være imponerende eller endda mere detaljeret. Men fordi i LoA VED jeg, at det er rigtigt!
Watchmen - Ultimate Cut bliver genudgivet på US BD den 13/11 efter at have været udgået i lang, lang tid (og vanvittigt dyr på brugtmarkedet). Den kommer i en boks, der også indeholder en hardback-udgave af tegneserien.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Dvdbeaver har kigget på Fritz Langs fremragende noir "Secret Beyond the Door" og det ser rigtig fornuftigt ud. Jeg har selv den ellers ret gode franske dvd-udgivelse, hvor man har påtvungne franske undertekster, og det ville være herligt at slippe for dem.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Watchmen - Ultimate Cut bliver genudgivet på US BD den 13/11 efter at have været udgået i lang, lang tid (og vanvittigt dyr på brugtmarkedet). Den kommer i en boks, der også indeholder en hardback-udgave af tegneserien.
Hallelujah! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#68 - Men du har den da allerede, har du ikke? Jeg synes, jeg kan huske, at jeg har stået og beundret "ugleskibet" fra luksusudgaven på din reol? :-)
Jeg har længe ledt efter den, men med priser på 1000+ på brugtmarkedet, er det ikke blevet til noget endnu. Heldigvis. Jeg skal helt sikkert have genudgivelsen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#5861 Richard Burton 13 år siden
#5862 tiany 13 år siden
Det er da den ultimative stor film :)
#5863 Richard Burton 13 år siden
#5864 Riqon 13 år siden
#5865 Outbound Sith 13 år siden
Amen! Ingen over, ingen ved siden af.
They just don't make 'em like that anymore... Den er for mig det ultimative eksempel på, at CGI aldrig kan hamle op med the real thing! Ikke fordi CGI ikke kan være imponerende eller endda mere detaljeret. Men fordi i LoA VED jeg, at det er rigtigt!
Fox Mulder
#5866 Thomsen 13 år siden
#5867 Benway 13 år siden
#5868 evermind 13 år siden
Hallelujah! :D
#5869 Kyllingebenet 13 år siden
JAWS? ;-)
#5870 Thomsen 13 år siden
Jeg har længe ledt efter den, men med priser på 1000+ på brugtmarkedet, er det ikke blevet til noget endnu. Heldigvis. Jeg skal helt sikkert have genudgivelsen.