Gravatar

#5871 Slettet Bruger [693029259] 13 år siden

#5870 -

Ugleskibet indeholder Director's Cut, ikke dendér Ultimate-fætter. :)
Gravatar

#5872 Thomsen 13 år siden

Åh. Min fejl. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5873 Thomsen 13 år siden

Hm. Nu skal man selvfølgelig altid være påpasselige med at sætte for meget lid til screenshots, men umiddelbart så er jeg ikke særligt begejstret for Criterions nye udgave af Les enfants du Paradis: http://www.dvdbeaver.com/film/reviews/childrenof%2...

Der kunne godt ligne, at Pathé har haft lidt for meget gang i DNR?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5874 Benway 13 år siden

#5873 Så det tidligere og havde præcis den samme tanke. Det ser faktisk lidt skuffende ud. :(

Som du siger, er det selvfølgelig bare screenshots, men umiddelbart foretrækker jeg looket på den gamle dvd-udgivelse.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5875 JannikAnd 13 år siden

Hvad er det med Criterion og sort/hvid film!? De piller jo al kontrasten ud...
Gravatar

#5876 Åkepool 13 år siden

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5877 Richard Burton 13 år siden

Kyllingebenet (5869) skrev:
JAWS? ;-)

Dødens GAAAAAB :)

JannikAnd (5875) skrev:
Hvad er det med Criterion og sort/hvid film!? De piller jo al kontrasten ud...

Havde glædet mig. Har aldrig set den. Men det ligner sgu da lort. Dvd udgaven ser bedre ud.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5878 Benway 13 år siden

Orson Welles' Macbeth ser ret så imponerende ud, men det er grusomt irriterende, at man ikke smækker nogle undertekster på for de af os, som ikke taler Shakespeare-engelsk til dagligt.

http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews39/macbet...
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5879 Richard Burton 13 år siden

#5878 Den ser ret så imponerende ud, men ja. Jeg vil ikke fatte en brik uden undertekster. Hamlet fra 1948 med Laurence Olivier ville være volapyk uden undertekster (det er en del stadigvæk, men stadig herligt at høre på)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5880 Benway 13 år siden

Ja, det gode er, at man ofte kan nyde sproget under nødvendigvis at forstå det hele, men uden undertekster er det godt nok en hård udfordring.

Jeg har filmen på dvd i en version uden undertekster, og selvom den stadig er god - og selvom jeg kender stykket godt nok til vide, hvad der sker og hvorfor - ville jeg alligevel få uendeligt meget mere ud af den med nogle på.

Skriv ny kommentar: